  • 1. Data: 2004-02-18 18:24:39
    Temat: prosze pomóżcie mi !!!!
    Od: "elasmo" <e...@i...pl>

    Sprawa jest taka :

    15 lat temu przeprowadzałem postępowanie spadkowe po zmarłym ojcu.
    Przedmiotem spadku była 1/2 części wkładu mieszkaniowego (mieszkania
    spółdzielczego-lokatorskiego)
    Wyrokiem Sądu przyznano mi 1/3 tego spadku.
    Wówczas odbywałem zasadniczą służbę wojskową i nie uiściłem samodzielnie
    żadnych opłat do Urzędu Skarbowego. I tu moje pytanie:
    czy ja byłem zobowiązany do poniesienia jakiejś opłaty skarbowej, a jeżeli
    tak to co mam teraz zrobić, aby to sprostować

    Gorąco pozdrawiam
    Andrzej.

  • 2. Data: 2004-02-18 21:12:19
    Temat: Re: prosze pomóżcie mi !!!!
    Od: " mecenas" <e...@g...pl>

    Użytkownik "elasmo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ja byłem zobowiązany do poniesienia jakiejś opłaty skarbowej, a jeżeli
    > tak to co mam teraz zrobić, aby to sprostować

    Przeczytaj art. 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn (Dz. U. z 1997r.
    Nr 16, poz. 89 z późn.zm.) i zobacz www.prawo.hoga.pl .
    Tam znajdziesz ten przepis.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2004-02-18 22:29:58
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "elasmo" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawa jest taka :
    >
    > 15 lat temu
    a przypadkiem sie nie przedawnilo?

    pozdrawiam
    W,

  • 4. Data: 2004-02-19 00:38:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " mecenas" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj art. 16 ustawy o podatku od spadków i darowizn (Dz. U. z
    1997r.
    > Nr 16, poz. 89 z późn.zm.) i zobacz www.prawo.hoga.pl .
    > Tam znajdziesz ten przepis.

    Ale 15 lat temu raczej chyba inna ustawa obowiązywała.