  • 1. Data: 2004-02-18 17:56:39
    Temat: Asysta policji
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Sprawa wygląda tak. Będę zwalniał niedługo wynajmowane mieszkanie.
    Niestety pożegnanie z właścicielem nie przebiegnie tak gładko jakbym
    sobie tego życzył. Człowiek wygląda mi na furiata, przez telefon
    nawrzeszczał na moją żonę. Czy w takim wypadku mam prawo poprosić pana
    policjanta, aby był przy zdawaniu mieszkania? Po prostu się faceta
    boję:(

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 2. Data: 2004-02-18 18:02:58
    Temat: Re: Asysta policji
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUŃ@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nawrzeszczał na moją żonę. Czy w takim wypadku mam prawo poprosić pana
    > policjanta, aby był przy zdawaniu mieszkania? Po prostu się faceta

    Kumpli nie masz?

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-02-18 18:07:57
    Od: "elasmo" <e...@i...pl>

    Niestety nie ma takiej możliwości:( musisz zatrudnic Agencję Ochrony ).
    Informacja z pierwszej ręki. :(
    Pozdr.

  • 4. Data: 2004-02-18 23:07:31
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Wed, 18 Feb 2004 19:07:57 +0100, "elasmo" <e...@i...pl>
    napisał:

    >Niestety nie ma takiej możliwości:( musisz zatrudnic Agencję Ochrony ).
    >Informacja z pierwszej ręki. :(

    A jeżeli facet groził przez telefon, że nas "urządzi"?

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 5. Data: 2004-02-19 00:37:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Ochrony ).

    > A jeżeli facet groził przez telefon, że nas "urządzi"?

    To tym bardziej zatrudnij agencję, albo weź ze sobą kilku świadków. Może
    kamerę VIDEO i niech ktoś to nagrywa.

  • 6. Data: 2004-02-19 10:17:44
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Malkontent wrote:

    > A jeżeli facet groził przez telefon, że nas "urządzi"?

    Nie masz kolegow, zeby ich poprosic o towarzystwo.. ?

    --
    Pozdrawia m.

  • 7. Data: 2004-02-19 12:22:53
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik misman napisał:

    > Nie masz kolegow, zeby ich poprosic o towarzystwo.. ?

    A jak wlasciciel tez przyjdzie z kolegami?:-))

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 8. Data: 2004-02-19 16:18:59
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    [edymon] wrote:

    > A jak wlasciciel tez przyjdzie z kolegami?:-))

    A, bo to trzeba miec wartosciowych kolegow ;) W sensie wartosci bojowej na
    ten przyklad... ;P

    --
    Pozdrawia m.

  • 9. Data: 2004-02-19 18:15:55
    Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl>

    Użytkownik misman napisał:

    > A, bo to trzeba miec wartosciowych kolegow ;) W sensie wartosci bojowej na
    > ten przyklad... ;P

    No wlasnie o tym mowie...:-)

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka

  • 10. Data: 2004-02-19 19:42:57
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    [edymon] wrote:

    > No wlasnie o tym mowie...:-)

    To wtedy bedzie ciekawie, mozna zaprosic TV na show, i wpuszczac ludzi (za
    biletami ;) ) Bedzie lepsze od K-1 i Bushido razem wzietych... ;)

    --
    Pozdrawia m.