  • 11. Data: 2004-02-20 15:39:45
    Temat: Re: TK dał papugom po łapach! :-))) - BZDURA
    Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com>

    > Tym bardziej, że mam wiadomości z bliskiego otoczenia, że Tk nie
    > kwestionował limitów i podobnych tego typu ograniczeń atylko kwestie że
    > uchwały rad nie mogą być wiążące tak jak powszechnie obow. źródła prawa.

    Do tego nie trzeba znajomości, wsyatrczy sie kliknac na strone TK, ale to
    nas przybliza do egzaminow panstwowych :-)

    > Zgadza się, że nie każdy może być adwokatem/rp i musi być selekcja
    > A jedyne co trzeba zmienic to wyplenić wsadzanie znajomych przez samorządy

    Niech selekcjonuje rynek.

    > swoich tylko, że w oparciu o ministerialne przepisy.
    > Jeszcze raz brawo dla TK. Nie chcę być niesmaczny ale to wygląda
    > jak zmowa Safjana z Rymarem.

    Masz takie znajomosci a wypisujesz tu takie rzeczy i nie wiesz ze safjan
    dobrze sie czuje w temacie ochrony dobr osobistych :)

  • 12. Data: 2004-02-22 22:23:01
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Paul <paul1981@anihiluj_to.interia.pl> wrote:
    > On Thu, 19 Feb 2004 13:04:31 +0100, "Maelstorm Mephisto"
    > <m...@o...pl> wrote:
    [..]

    > P.S. Czy maszynisci PKP i piloci samolotow LOT albo Air Polonia tez
    > maja takie szczegolne zasady naboru?

    Maszynisci tak...
    Ale po wejsciu do UE to sie moze zmienic.

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-