  • 1. Data: 2004-02-18 18:49:03
    Temat: Prawo autorskie
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Powiedzmy że chcialbym umiescic teksty piosenek na stronach WWW. O ile mi
    wiadomo takie dzialanie jest nielegalne. Co w takim razie mam zrobic do kogo
    sie zglosic aby uzyskac zezwolenie na zamieszczanie tekstow ( o ile to
    mozliwe). Jezeli tak to jakie sa oplaty za licencje kto moze udzielic takiej
    licencji. Czy zwiazek umieszczania tekstow wiaze sie z rodzajem strony
    (komercyjna, niekomercyjna). Prosze o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam BraNieK

  • 2. Data: 2004-02-19 00:51:15
    Temat: Re: Prawo autorskie
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c10c2u$c6$1@inews.gazeta.pl>, wrote:
> [...]
    > (komercyjna, niekomercyjna). Prosze o pomoc w tej sprawie. Pozdrawiam BraNieK

    Przejrzyj archiwum grupy (np. via groups.google.com), bylo już o tym wiele
    razy i to ostatnio.

    --
    Marcin