  • 1. Data: 2005-08-16 19:25:04
    Temat: Szukam ustawy - pomózcie
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    Hej

    Szukam ustawy moze wiecie gdzie ja moge znaleźć w całości albo poprzez jakie
    strony ??

    ROZPORZADZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badan
    lekarskich kierowców i osób ubiegajacych sie o uprawnienia do kierowania
    pojazdami (Dz. U. Nr 2, poz. 15).

    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Aśka

  • 2. Data: 2005-08-16 19:32:37
    Temat: Re: Szukam ustawy - pomózcie
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Aska napisał(a):
    > Hej
    >
    > Szukam ustawy moze wiecie gdzie ja moge znaleźć w całości albo poprzez jakie
    > strony ??

    szukasz rozporządzenia

> [...]
    > lekarskich kierowców i osób ubiegajacych sie o uprawnienia do kierowania

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20040020015&type=2&name=ATTZEJ0U

    tu bym kliknął,
    jeśli się nie da to przez http://isip.sejm.gov.pl

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2005-08-16 19:36:22
    Od: "RS" <s...@g...pl>

    po pierwsze nie wiesz czego szukasz - rozporządznie to nie ustawa
    po drugie - bóg i ludzie wymyślili google.pl
    po trzecie Ministerstwo Zdrowia ma śliczną www na której oto owy akt
    znalazłem w 3 min. -
    http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=&ms=&ml=pl&mi=&m
    x=0&mt=&my=0&ma=2248

    ... zawsze jest jeszcze np. LEX

    RS

  • 4. Data: 2005-08-16 19:50:17
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Aska" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lekarskich kierowców i osób ubiegajacych sie o uprawnienia do kierowania

    Napewno jest TU:

    http://isip.sejm.gov.pl/prawo/index.html

    Wpisz rok 2004, numer 2, pozycja 15 i huuuuuuurrrrrraaaa:-)

    Pozdr
    Darek

  • 5. Data: 2005-08-16 19:58:13
    Od: "Aska" <a...@o...pl>

    > po pierwsze nie wiesz czego szukasz - rozporządznie to nie ustawa

    ok ok pomyliłam się ;)

    > po drugie - bóg i ludzie wymyślili google.pl

    ano wymyślili ale mi znajdowało nie to co trzeba ;)

    > po trzecie Ministerstwo Zdrowia ma śliczną www na której oto owy akt
    > znalazłem w 3 min. -
    > http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=&ms=&ml=pl&mi=&m
    x=0&mt=&my=0&ma=2248

    dzieki zarówno Tobie jak i wszystkim innym kt odpowiedzieli :))

    pozdrawiam
    Aska