  • 1. Data: 2005-08-16 18:17:33
    Temat: Czy ma jakieś prawa?
    Od: "Krystyna " <5...@W...gazeta.pl>

    Kuzynka przepracowała 30lat i 1 miesiąc,ale...10lat na pełny etat,8 na 3/4 i
    ostatnie 12 na 1/2 etatu.Obecnie jest bez pracy,zarejestrowana w
    pośredniaku,ale bez prawa do zasiłku(ostatni jej zarobek to 720zł).Czy może
    skorzystać z wcześniejszej emerytury?Gdzie powinna się udać,aby jej coś
    doradzono?Będę bardzo wdzięczna,jeżeli znajdzie się tu znawca tematu i coś nam
    podpowie.(Szukałam pomocy na forum praca,ale bez rezultatu.)

  • 2. Data: 2005-08-16 19:26:52
    Temat: Re: Czy ma jakieś prawa?
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Zerknij i poczytaj sobie tu: