  • 11. Data: 2006-03-11 21:21:28
    Temat: Re: Szmaciany parlament
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Artur M. Piwko napisał/a:
    >E tam folksdojcz. Zwykły małorozumny żydofob.
    >Łatwiej go wyciąć niż
    >wsobną małpę z usiech.
    Tyle tylko, że niektórzy wyciągają tego ekskrementa ludziom z szamb
    (KF-ów).:-)

  • 12. Data: 2006-03-11 22:24:07
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 11 Mar 2006 22:21:28 +0100,
    Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> screamed:
    > Tyle tylko, że niektórzy wyciągają tego ekskrementa ludziom z szamb
    > (KF-ów).:-)

    Bardziej mi przeszkadza wyciąganie małpki niż boukuna. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:214B ]
    [ 23:23:50 user up 10912 days, 11:18, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Honey, I formatted the kid!

  • 13. Data: 2006-03-11 23:34:49
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Bardziej mi przeszkadza wyciąganie małpki niż boukuna. <:

    Szczerze mowiac nie rozumiem jednego. Po co jest potrzebny KF, skoro mozna
    po prostu ignorowac? :-) Moj KF zaczyna sie na oczach i konczy w mozgu ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2006-03-12 05:32:04
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Tiger napisał/a:

    >Szczerze mowiac nie rozumiem jednego. Po co jest potrzebny KF, skoro mozna
    >po prostu ignorowac? :-)
    Po to, żeby nie ryzykować przegapienia dobrych postów/wątków w tłumie
    śmieci. :-)
    Spamu też nie trzeba filtrować - wystarczy przecież nie czytać takich
    maili. :-)

  • 15. Data: 2006-03-13 09:58:47
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 12 Mar 2006 00:34:49 +0100,
    Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > Szczerze mowiac nie rozumiem jednego. Po co jest potrzebny KF, skoro mozna
    > po prostu ignorowac? :-) Moj KF zaczyna sie na oczach i konczy w mozgu ;-)

    A ja nie lubię przedzierać się przez wypociny głupich trolli.
    O ile przyjemniejsze po otwarciu grupy jest przeczytanie teksty:
    "Killed: 21" (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 10:58:03 user up 10914 days, 22:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Computer dating is fine, if you're a computer. -- Rita May Brown