  • 1. Data: 2006-03-10 11:27:05
    Temat: Jaki jest najstarszy obowiazujacy akt prawny?
    Od: "zcfxwer" <z...@s...fd>

    Jaki jest najstarszy obowiązujacy akt prawny?

  • 2. Data: 2006-03-10 11:27:52
    Temat: Re: Jaki jest najstarszy obowiazujacy akt prawny?
    Od: "zcfxwer" <z...@s...fd>

    Użytkownik "zcfxwer" <z...@s...fd> napisał w wiadomości
    > Jaki jest najstarszy obowiązujacy akt prawny?

    Oczywiście w Polsce.

  • 3. Data: 2006-03-10 11:29:24
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a zcfxwer wklepał/a:

    > Oczywiście w Polsce.

    a już się z kodeksem Hammurabiego zamierzałem... :)

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 4. Data: 2006-03-10 11:31:56
    Od: "zcfxwer" <z...@s...fd>

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Szanowny/a zcfxwer wklepał/a:

    > a już się z kodeksem Hammurabiego zamierzałem... :)

    Obowiązuje do dziś?

  • 5. Data: 2006-03-10 11:35:57
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a zcfxwer wklepał/a:

    > Obowiązuje do dziś?

    Nie, ale to było pierwsze skojarzenie :)
    W państwach arabskich pewnie w ograniczonym zakresie obowiązuje...

  • 6. Data: 2006-03-10 11:43:08
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Jaki jest najstarszy obowiązujacy akt prawny?

    Myślę że Prawo Dżungli. Albo Buszu jak kto woli.....

  • 7. Data: 2006-03-10 13:32:49
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę że Prawo Dżungli. Albo Buszu jak kto woli.....

    No i jest jeszcze obowiązujące czasami i dzisiaj "Prawo Kaduka" ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2006-03-10 14:44:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    zcfxwer napisał(a):
    > Jaki jest najstarszy obowiązujacy akt prawny?

    pewnie jakieś konwencje międzynarodowe z XIX wieku...

    KG

  • 9. Data: 2006-03-10 16:45:44
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > Jaki jest najstarszy obowiązujacy akt prawny?

    a z ustaw to chyba Pr. wekslowe, hmm??

  • 10. Data: 2006-03-10 17:07:04
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaiser Souza napisał(a):
    > a z ustaw to chyba Pr. wekslowe, hmm??

    ustawa o nabywaniu nieruchomości przez cudzoziemców z 1920 roku
    oczywiście treść zupełnie inna

    KG