  • 1. Data: 2006-03-10 11:41:22
    Temat: dołączenie dowodów do sprawy karnej
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    Chciałabym dołączyć istotne dla mnie dowody w sprawie karnej (jako oskarżyciel
    posiłkowy). Jak mam zatytułować pismo: "Prośba o dołaczenie dowodów"; Wniosek
    o...", aby pismo miało charakter pisma procesowego ? Czy trzeba się powoływać
    na jakiś istotny paragraf przy pisemnym dołączaniu dowodów ?

  • 2. Data: 2006-03-10 14:41:35
    Temat: Re: dołączenie dowodów do sprawy karnej
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rozyczka 37 napisał(a):
    > Chciałabym dołączyć istotne dla mnie dowody w sprawie karnej (jako oskarżyciel
    > posiłkowy). Jak mam zatytułować pismo: "Prośba o dołaczenie dowodów"; Wniosek
    > o...", aby pismo miało charakter pisma procesowego ?

    tytuł nie ma znaczenia, może być "wniosek dowodowy"

    > Czy trzeba się powoływać
    > na jakiś istotny paragraf przy pisemnym dołączaniu dowodów ?

    Jak na razie możesz najwyżej wnosić o to, żeby sąd dopuścił jakieś
    dowody (np. z dokumentów które załączasz).
    A co powinien zawierać wniosek dowodowy określone jest w kpk, art.169

    KG

  • 3. Data: 2006-03-10 20:03:11
    Od: "rozyczka 37" <r...@v...pl>

    > Bardzo dziękuję za podpowiedż. Mam jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób
    (pisemnie) mogę uzupełnić swoje zeznania z poprzedniej rozprawy - chodzi o
    fakty, o których zapomniałam ze zdenerwowania - a które wydają mi się istotne.
    Z góry dziękuję za zainteresowanie i odpowiedż.

  • 4. Data: 2006-03-13 07:51:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    rozyczka 37 napisał(a):
    > (pisemnie) mogę uzupełnić swoje zeznania z poprzedniej rozprawy - chodzi o
    > fakty, o których zapomniałam ze zdenerwowania - a które wydają mi się istotne.

    raczej wnieś o ponowne przesłuchanie

    KG