  • 1. Data: 2006-03-10 11:39:56
    Temat: Abuse
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z bardziej światłych grupowiczów mogłby mnie uswiadomić w
    kwestii jak zgłosić do abuse naruszenie netykiety? Chodzi mi o to, co
    powinno sie dokładnie w takim zgłoszeniu znaleźć, moze byc na priv,
    coby nie zaśmiecać. Z góry dziękuję.
    Justyna

  • 2. Data: 2006-03-10 11:44:40
    Temat: Re: Abuse
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 3/10/2006 12:39 PM, krys wrote:

> [...]
    > kwestii jak zgłosić do abuse naruszenie netykiety? Chodzi mi o to, co
    > powinno sie dokładnie w takim zgłoszeniu znaleźć, moze byc na priv,

    Nagłówek oraz treść. Na pl.internet.mordplik znajdziesz wzory jak
    wklejać, żeby było wszystko zawarte :>

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor