  • 1. Data: 2004-01-18 17:05:40
    Temat: Szkolenie w soboty
    Od: "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm>

    Temat juz nie pierwszy raz jest poruszany, ale przegladajac archiwum
    oprocz dyskusji nad hierachia waznosci pracodawcy nad pracownikiem nikt
    konkretnie nie potrafi podac jakie przepisy KP to reguluja.
    Czy wobec obowiazywania znowelizowanego KP ktos potrafi cos konkretnego
    powiedziec?
    Z praktyki wiem ze jest to traktowane roznie, jeden pracodawca traktuje to
    jak dzien w pracy a inny jako dobrowolne podnoszenie kwalifikacji.
    Pozdrawiam

    = = = = = = = = = = = = = = = = = =
    K. Czerwiński
    krzys<cut>@poczta.fm
    (wytnij co niepotrzebne)

  • 2. Data: 2004-01-18 17:57:44
    Temat: Re: Szkolenie w soboty
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > Z praktyki wiem ze jest to traktowane roznie, jeden pracodawca traktuje to
    > jak dzien w pracy a inny jako dobrowolne podnoszenie kwalifikacji.

    Kurdelebele
    aleeeeeee o co Ci chodzi ??????????????

    pracodawca ma obowiązek przeprowadzić szkolenie pracownika z zakresu bhp na
    własny koszt i w godzinach pracy ........ tak stanowi kodeks pracy ..... nie
    spotkałem się z żadnym innym bezpośrednim określenie, że za coś jeszcze ma
    płacić ... jeśli chodzi o szkolenia, dokształcanie ... a dopowiem jeszcze
    ...... że od nowoprzyjmowanego to jeszcze ma prawo żądać zaświadczenia o
    braku przeciwwskazań zdrowotnych na stanowisku pracy .... wykonanych na
    koszt nowoprzyjmowanego :))))))))))))))))))))))))))))))

    czyli uczysz się za własne pieniądze, chyba, że cię skieruje pracodawca ...
    ale wtedy też nie do końca płaci za wszystko .. a tylko za to ... co masz w
    umowie ........

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-01-20 01:18:56
    Od: "Maciej" <m...@k...vectranet.fr>

    fart wrote:

> [...]
    > pracodawca ... ale wtedy też nie do końca płaci za wszystko .. a
    > tylko za to ... co masz w umowie ........

    Kurdelebele
    aleeeeeeeee odpowiedź. O co Ci w niej chodzi ?

  • 4. Data: 2004-01-20 16:51:59
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@k...vectranet.fr> napisał w wiadomości

    > Kurdelebele
    > aleeeeeeeee odpowiedź. O co Ci w niej chodzi ?

    Kurdefrak !!!!!!
    nie zrozumiałeś ????!!!!!!
    to od nowa:
    za szkolenie bhp płaci i w godzinach pracy
    za inne szkolenia nieee ....... Nie płaci pracodawca i nie interesuje go,
    kiedy się szkolisz
    ..... tera pasi ?????

    pozdrawiam
    fart