  • 1. Data: 2004-01-18 17:21:21
    Temat: PYTANIE
    Od: "P@CO" <p...@p...onet.pl>

    Mam pytanie do Panstwa . Jestem w takiej sytuacji mam 16 lat , moj tata z
    mama rozwiedli sie po moim urodzeniu. sad przyznal mnie ojcu, poniewaz matka
    jest niewidoma i nie mialaby jak sie mna opiekowac. Teraz mieszkam z tata i
    macocha tyle ze ona nie ma praw rodzicielskich. Moje pytanie czy za to ze
    rodzice sie rozwiedli przysluguje mi jakas wyprawka (nie wiem jak to sie
    nazywa) jak skoncze 18 lat??

  • 2. Data: 2004-01-18 18:41:21
    Temat: Re: PYTANIE
    Od: "Michał Siarkiewicz" <e...@g...pl>

    Użytkownik "P@CO" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodzice sie rozwiedli przysluguje mi jakas wyprawka (nie wiem jak to sie

    Niestety nic się nie należy.

    Michał