  • 1. Data: 2004-01-18 16:06:44
    Temat: Numer Developera
    Od: wojtas <w...@t...pl>

    Witam
    Zamierzam kupić mieszkanie u developera "Multi-Hekk", jest to spółka z
    o.o. posiadająca numer Krajowego Rejestru Sądowego. Słyszałem że obecnie
    w użyciu są dwa typy numerów dla developerów, z czego jeden jest
    wycofywany i spółki powinny przechodzić na ten drugi numer. W związku z
    tym mam pytanie czy numer KRS jest numerem obowiązującym, czy też tym
    wychodzącym z użycia ? Byłbym też wdzięczny za informacje gdzie
    najlepiej można sprawdzić wiarygodność spółki. Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    Wojciech Antonik

  • 2. Data: 2004-01-18 21:28:02
    Temat: Re: Numer Developera
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "wojtas" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zamierzam kupić mieszkanie u developera "Multi-Hekk",

    Trzymaj sie od tego developera z dala jak od zarazy - poczytaj sobie o nim
    na forum Wyborczej.

    --
    SQLwysyn