  • Data: 2018-02-11 14:00:59
    Temat: Re: Szczepionki
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik Animka a...@t...nie.ja.wp.pl ...

> [...]
    > farmaceutycznego.
    >
    > Większość szczepionek wymaga przechowywania w określonej
    > temperaturze. Dlatego leżą w lodówkach. Inspektorzy farmaceutyczni
    > postanowili w ostatnich miesiącach sprawdzić, czy sprzęt chłodniczy
    > w aptekach i przychodniach działa. A także czy na wyposażeniu są
    > agregaty na wypadek odłączenia prądu. Efekt? Koszmarny. Nie dość, że
    > wykazano, iż tysiące szczepionek nadaje się do utylizacji, to są
    > dowody na to, że lekarze szczepili, wiedząc już, że specyfik należy
    > zniszczyć. To narażenie dzieci na poważne choroby.

    jentow-dostaly-wa
    > dliwa-szczepionke.html

    Wymagaja przechowywania ale nawet po 24h poza takimi warunkami nic im sie
    nie stanie o ile np. ich nie zamrozisz...
    Gdyby było inaczej to taki pacjent nie byłby w stanie kupic szczepionki,
    pojechac z nia do lekarza, dac sobie wszczepic etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac