  • 1. Data: 2018-02-11 01:34:24
    Temat: Szczepionki
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Preparaty przeznaczone do utylizacji były podawane nawet noworodkom.
    Lekarze wiedzieli, że wstrzykują niepełnowartościowy produkt. Jest co
    najmniej kilkaset takich przypadków.

    - Jestem w szoku. Okrutny brak wyobraźni tych, którzy tak robili -
    przyznaje Paweł Trzciński, rzecznik głównego inspektora farmaceutycznego.

    Większość szczepionek wymaga przechowywania w określonej temperaturze.
    Dlatego leżą w lodówkach. Inspektorzy farmaceutyczni postanowili w
    ostatnich miesiącach sprawdzić, czy sprzęt chłodniczy w aptekach i
    przychodniach działa. A także czy na wyposażeniu są agregaty na wypadek
    odłączenia prądu. Efekt? Koszmarny. Nie dość, że wykazano, iż tysiące
    szczepionek nadaje się do utylizacji, to są dowody na to, że lekarze
    szczepili, wiedząc już, że specyfik należy zniszczyć. To narażenie
    dzieci na poważne choroby.

    Cały artykuł:
    http://zdrowie.dziennik.pl/artykuly/568061,setki-pac
    jentow-dostaly-wadliwa-szczepionke.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-02-11 05:19:51
    Temat: Re: Szczepionki
    Od: j...@j...org

    On Sunday, February 11, 2018 at 9:35:45 AM UTC+9, Animka wrote:
> [...]
    > szczepionek nadaje się do utylizacji, to są dowody na to, że lekarze
    > szczepili, wiedząc już, że specyfik należy zniszczyć. To narażenie

    Czy wiedział o tym minister zdrowia i rząd? Co ukrywają?

  • 3. Data: 2018-02-11 08:41:32
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Hwała temu co te szczepionki zepsuł.
    Szkoda tylko , że się wydało.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2018-02-11 14:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Animka a...@t...nie.ja.wp.pl ...

> [...]
    > dowody na to, że lekarze szczepili, wiedząc już, że specyfik należy
    > zniszczyć. To narażenie dzieci na poważne choroby.

    Wymagaja przechowywania ale nawet po 24h poza takimi warunkami nic im sie
    nie stanie o ile np. ich nie zamrozisz...
    Gdyby było inaczej to taki pacjent nie byłby w stanie kupic szczepionki,
    pojechac z nia do lekarza, dac sobie wszczepic etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 5. Data: 2018-02-13 04:03:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-02-11 o 14:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Gdyby było inaczej to taki pacjent nie byłby w stanie kupic szczepionki,
    > pojechac z nia do lekarza, dac sobie wszczepic etc.

    Przeczytaj cały artykuł. To były szczepionki, które należało zutylizować
    (ale nie na ludziach).

    --
    animka