  • 11. Data: 2005-07-23 15:50:19
    Temat: Re: Sytuacja z życia wzięta
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MiKey" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:dbtdl8$iu6$1@korweta.task.gda.pl...

    > Ale to nie o policję chodzi, lecz o prokuraturę. Policja zawsze wykona
    > postanowienie prokuratury lub sądu, nie jej oceniać. A ewedentna pomyłka
    > została popełniona w prokuraturze.

    I to jest clou problemu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-07-23 19:23:55
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To byla samowola policjanta za która winien odpowiadac.

    Nawet jesli dzialal na podstawie postanowienie prokuratora? Bo tutaj tak bylo...

  • 13. Data: 2005-07-24 16:12:37
    Od: rhonda <w...@h...com>

    Tomasz wrote:

    > Policja zawsze moze zatrzymac podejrzana osobe nawet na 48 h. Teraz w
    > dobie terroryzmu moze to wykorzystywac nagminnie.
    >
    > Tomasz

    Nie zawsze, a prawnie nigdy. Wolnosc jest najwyzszym dobrem chronionym
    konstytucyjnie. Wylacznie w wyjatkowych wypadkach mozna jej pozbawic.

    A co to jest ten "terroryzm"? Czy szkola mordercow prowadzona przez rzad
    USA dla kryninalistow z Ameryki Lacinskiej jest tez tym samym "terroryzmem"?

    http://www.soaw.org/new/article.php?id=98

  • 14. Data: 2005-07-24 23:20:48
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Tomasz" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Naucz sie czytac. Wyraznie sa wymienione okolicznosci uprawniajace
    > zatrzymanie:
    >
    > " a zachodzi obawa ucieczki lub ukrycia się tej osoby, albo zatarcia śladów
    > przestępstwa, bądź też nie można ustalić jej tożsamości".
    >
    > Który z tych warunków byl spelniony ? Zaden ! To byla samowola
    > policjanta za która winien odpowiadac.

    Bardzo mi się podoba określenie "tępy młotek". Policjant dokonujący
    zatrzymania to właśnie taki młotek - wali i wykonuje polecenie. Nie jest
    od dyskusji. Sorry, ale nie.

    MZ