  • 1. Data: 2005-07-22 22:30:12
    Temat: akt oskarżenia, wyrok w sieci
    Od: "ks" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    mam pytanie - czy mozna w sieci opublikowac akt oskarżenia? I co z wyrokiem,
    uzasadnieniem? Bylem oskarzonym, prawomocnie uniewinnionym, z KK (art. 212).
    Chciałem to wrzucic na swoją stronę. Oczywiscie z zamazaniem nazwisk itp -
    czy to legalne?

  • 2. Data: 2005-07-22 22:43:51
    Temat: Re: akt oskarżenia, wyrok w sieci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ks" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Z zamazaniem nazwisk na pewno legalne. Śmiem twierdzić, ze legalne
    również bez ich zamazania, bowiem wyrok jest jawny, a innych niż Twoje
    danych osobowych nie zawiera. Sam swojego prawa naruszyć nie możesz.

  • 3. Data: 2005-07-23 10:06:32
    Od: "ks" <k...@g...pl>

    > Z zamazaniem nazwisk na pewno legalne. Śmiem twierdzić, ze legalne
    > również bez ich zamazania, bowiem wyrok jest jawny, a innych niż Twoje
    > danych osobowych nie zawiera. Sam swojego prawa naruszyć nie możesz.

    Nie do końca - są tez dane drugiego oskrazonego, i oskarzyciela - w tym
    przypadku prywatnego (bo to z art. 212, o pomowienie - zresztą cala sprawa
    byla bez sensu).

  • 4. Data: 2005-07-23 10:48:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ks" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > przypadku prywatnego (bo to z art. 212, o pomowienie - zresztą cala

    Czyli akt oskarżenia prywatnoskargowy? W takim razie bez zgody drugiego
    współoskarżonego jego dane bym zamazał. A oskarżającego niekoniecznie.
    Skoro głupi?