  • 1. Data: 2002-08-30 06:40:30
    Temat: Syndyk a moja właśność
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Parę miesięcy temu sprzedałem do stoczni szczecińskiej parę agregatorów.
    Jak powszechnie wiadomo stocznia szczecińska ma już swojego syndyka. I teraz
    moje pytanie: czy jest możliwość wyłączenia z masy upadłościowej tych
    agregatorów, jeśli na Fv była adnotacja że towar jest moja własnością do
    momentu uregulowania płatności.

    --
    muniek
    flower power

  • 2. Data: 2002-08-30 07:19:34
    Temat: Re: Syndyk a moja właśnoś
    Od: "Milamber" <m...@w...pl>

    O ile faktury zostały odebrane przez stocznię to masz duże szanse. Złoż
    wniosek o wyłaczenie z masy upadłości skierowany do syndyka. Problem pojawi
    się jak te agregaty poszły "dalej" bo wtedy ratuje cie tylko data pewna na
    fakturze, której pewnie tam nie ma...
    pzdr
    Radek

  • 3. Data: 2002-08-30 08:47:23
    Od: "muniek" <t...@w...pl>

    Czy ma Pan może wzór takiego pisma ?
    B.dziękuje za pomoc

  • 4. Data: 2002-08-30 15:36:34
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "muniek" <t...@w...pl> napisal <aknbun$tat$1@szmaragd.futuro.pl>:

    >Czy ma Pan może wzór takiego pisma ?
    >B.dziękuje za pomoc

    Wzór jest tutaj:

    http://prawo.hoga.pl/pisma_procesowe/wniosek_o_wylac
    zenie_rzeczy.asp

    Pozdrawiam, no i powodzenia.

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 5. Data: 2002-08-30 20:04:28
    Temat: Re: Syndyk a moja właśność
    Od: "Salpeter" <a...@a...com>

    > Parę miesięcy temu sprzedałem do stoczni szczecińskiej parę agregatorów.

    dla zaspokojenia ciekawości - co to jest agregator ?

  • 6. Data: 2002-09-02 08:58:54
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Użytkownik "Salpeter" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > dla zaspokojenia ciekawości - co to jest agregator ?

    Jak to co?
    Urządzenie służące do agregowania
    ;-)

    --