  • 1. Data: 2002-08-30 01:28:34
    Temat: Kto pokrywa koszty prawnika ?
    Od: "columb" <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl>

    Witajcie!

    Ostatni symbolicznie zalozylem sie z kumplem.

    Otoz, ma on sprawe o pobicie czy cos takiego. (nie ze mna :) )
    I teraz tak:
    On twierdzi, ze jesli on przegra sprawe (a jest tym, ktory niby pobil) to
    bedzie musial pokryc koszty adwokata POSZKODOWANEGO. Czy to prawda?

    Ja uwazam, ze poszkodowany za swojego adwokata placi sam. On ew. pokryje
    koszty sadowe.

    To chyba tyle- mam nadzieje, ze wyrazilem sie jasno :)
    Z gory dziekuje za czas poswiecony mojej osobie.

    Pozdrawiam!
    Krzys.

    ps. moj tok rozumowania jest taki:

    Bedac poszkodowanym, mozna wtedy brac sobie NAJDROZSZEGO prawnika
    (powiedzmy, ok. $100000000 za sprawe).
    Ten, ktory byl napastnikiem (powod?) jest juz uziemniony do konca zycia + 5
    pokolen doprzodu...
    Noo, absurd totalny. A z tego co ja sie orientuje, to chyba nie ma gornej
    granicy (skoro moga byc procenty od kwoty odszkodowania...)

  • 2. Data: 2002-08-30 01:43:25
    Temat: Odp: Kto pokrywa koszty prawnika ?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik columb <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akmhnr$iek$...@n...tpi.pl...
    > Ja uwazam, ze poszkodowany za swojego adwokata placi sam. On ew. pokryje
    > koszty sadowe.

    i tu sie mylisz

  • 3. Data: 2002-08-30 01:52:06
    Temat: Re: Kto pokrywa koszty prawnika ?
    Od: "columb" <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl>

    > Użytkownik columb <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:akmhnr$iek$...@n...tpi.pl...
    >
    > i tu sie mylisz

    Dziekuje za tak szybka odpowiedz... (dlaczego jeszcze nie spisz ? :))) )
    Ale jak sie to ma do mojego toku rozumowania ?
    Tego z $100n0 ?
    I przegralem zaklad- rozumiem?

    Pozdrawiam!
    Krzys.

    PS. Mozesz wskazac podstawe prawna ? Mozesz napisac troszke wiecej na ten
    temat ?
    Bylbym naprawde wdzieczny...

  • 4. Data: 2002-08-30 05:49:02
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    <ciacham wszystko, bo nie chce mi sie czytac>

    ale jest tak, ze slusznie glowkujesz, ze mozesz zaplacic swojemu adwokatowi
    1 + n0 $ ale sad i tak obciazy Cie kosztami wg stawek z rozporzadzenia

  • 5. Data: 2002-08-30 05:50:31
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    <i znowu ciach>

    tu sa max. stawki jakich zwrotu moze zazadac wygrywajacy a sama zasada
    zwrotu wynika z kpk..

    ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
    z dnia 12 grudnia 1997 r.
    w sprawie opłat za czynności adwokackie oraz opłat za czynności radców
    prawnych.
    (Dz. U. z dnia 19 grudnia 1997 r.)

    i tyle, sorry ale przegrales... :(

    pozdr. Rafal

  • 6. Data: 2002-08-30 06:27:22
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik columb <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akmj3l$1lo$...@n...tpi.pl...
    > (dlaczego jeszcze nie spisz ? :))) )

    :-))) sieć zlapala mnie w sieć ....

    Sandra

  • 7. Data: 2002-08-31 17:20:51
    Od: "columb" <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl>

    Witajcie!

    Dziekuje wszytskimn za odpowiedzi.
    Przegralem flaszke + sok do tego + chipsy + ciastka + kieliszek (moze byc
    plastykowy).
    Jakos przezyje ;)

    Pozdrawiam!
    Krzys.

    ps. ja nie pije z niczego innego niz szklany kieliszek, a wodka dobrze
    schlodzona! No i naprawde w malych ilosciach (watroba) a wiec nawet i lepiej
    ze przegralem hehehehehe...

  • 8. Data: 2002-08-31 19:13:23
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik columb <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akqttb$1bi$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > Dziekuje wszytskimn za odpowiedzi.
    > Przegralem flaszke + sok do tego + chipsy + ciastka + kieliszek (moze byc

    hihi a nam za odpowidzi chociaż drinka

    Sandra już jade :-)))))

  • 9. Data: 2002-09-01 01:30:09
    Od: "columb" <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl>

    > hihi a nam za odpowidzi chociaż drinka
    >
    > Sandra już jade :-)))))

    :-)
    Nie ma najmniejszego problemu!
    A jedziesz do wroclawia czy do jakies konkretnej knajpki ?
    Ja sedrdeczbnie zapraszam! Tylko ze w poniedzialek koncze po 22 (jesli nie
    wpadna nadgodziny :-( )
    Pozdrawiam, milego surfowania i do zobaczenia na drinku :)))

    Krzys.

  • 10. Data: 2002-09-01 01:32:00
    Od: "columb" <krzys@[!no-spam!]s-i.one.pl>

    Eee, no wlasnie teraz zauwazylem ze z Wroclawia jestes :-)
    A wiec pozdrawiam tym bardziej :)))
    W razie tego drinka, to prosze na priva.
    Krzys.