  • 11. Data: 2003-02-11 19:30:35
    Temat: Re: Świadczenieusług za granicą
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> wrote in message
    news:071101c2d1e1$48899c60$a740200a@zm...

> [...]
    No właśnie tak myślę. Mogę sie rzecz jasna myslić, ale nie przychodzi mi nic
    do głwoy. Zresztą jako że siedzę w prawie europejskim, to trudno jest mi
    się uwolnić od schematu wolnego przepływu wszystkiego co tylko przyjdzie do
    głowy. Zresztą czemu nie - według naszego prawa można se wziąć i
    wyeksportować usługi, to musi wyć możliwy ich import w Niemczech, podobnie
    jak u nas. Alternatywa jest konieczność założenia fimry na miejscu, a to
    wydaje się być odrobine drastyczne, nie? Staram się szperać w tym kierunku,
    ale bez skutków na razie. Stay tuned.

    Depi.