  • 1. Data: 2003-06-27 11:22:30
    Temat: Studenckie praktyki zawodowe
    Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl>

    Czy obowiązujące prawo zobligowuje uczelnię do organizowania praktyk
    zawodowych? Słyszałem, że tak. Ewentualnie prosiłbym o podanie artykułu lub
    ustawy, w której jest to zapisane.
    Dzięki!
    Jarek

  • 2. Data: 2003-06-27 21:39:08
    Temat: Re: Studenckie praktyki zawodowe
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek" napisał w wiadomości
    > Czy obowiązujące prawo zobligowuje uczelnię do organizowania praktyk
    > zawodowych? Słyszałem, że tak. Ewentualnie prosiłbym o podanie artykułu
    lub
    > ustawy, w której jest to zapisane.

    Ustawy z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym
    (Dz. U. Nr 65, poz. 385)

    Art. 146 ust. 1
    Plan studiów może przewidywać obowiązek
    ^^^^
    odbycia przez studenta praktyk zawodowych.

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 sierpnia 1991 r.
    w sprawie studenckich praktyk zawodowych
    (Dz.U. Nr 73, poz.323)

    Art. 1 ust. 1 Uczelnia organizuje studenckie praktyki zawodowe,
    zwane dalej "praktykami", przewidziane w planach studiów.
    ^^^^^^^^^

  • 3. Data: 2003-06-27 22:00:02
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Art. 1 ust. 1 Uczelnia organizuje studenckie praktyki zawodowe,
    > zwane dalej "praktykami", przewidziane w planach studiów.

    Wynika z tego, że uczelnia ma obowiązek zorganizować praktyki,
    jeśli są one przewidziane w planie studiów.

    pozdrawiam
    Robert

  • 4. Data: 2003-06-28 08:36:02
    Od: "Jarek" <p...@p...onet.pl>

    Dzięki wielkie!
    Szkoda, że tylko wtedy, gdy są one przewidziane planami studiów...