  • 1. Data: 2003-06-27 10:53:32
    Temat: jak wezwać zus do wypłaty zaległych odsetek
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    Witam
    Po 6 miesiącach ZUS łaskawie przesłał mi pieniądze na konto funduszu
    emerytalnego, niestety bez odsetek ustawowych.
    Nadmieniam że sprawdziłem wcześniej wszelkie dane zarówno u mnie jak i w
    OFE i wysłałem pismo informujące ZUS o braku powyższej wpłaty.
    Jestem w 100% pewien że brak tej wpłaty nie powstał z winy mojej ani mojego
    zakładu pracy, ponieważ dokładnie to sprawdziłem.
    Pytanie brzmi jak odzyskać od ZUSu odsetki, jakieś wzory pism lub rady.
    Pozdrawiam
    Stachu