  • 1. Data: 2003-06-27 12:02:59
    Temat: Wojsko - jak nie isc?
    Od: "Mariusz K." <r...@e...pl>

    Witam.
    Jak w temacie, potrzebuje informacji jak nie isc do woja.
    Mam prace, kilka dobrych fuch i jak pojde a zanosi sie na to ze nie mam
    wyjscia to strace to wszystko.
    Pomozcie.

  • 2. Data: 2003-06-27 16:28:02
    Temat: Re: Wojsko - jak nie isc?
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl>

    > to strace to wszystko.

    Ale wyswiadczysz przysluge Matce Ojczyznie.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-06-28 12:56:31
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Fri, 27 Jun 2003 14:02:59 +0200, "Mariusz K." <r...@e...pl> wrote:

    >Jak w temacie, potrzebuje informacji jak nie isc do woja.
    >Mam prace, kilka dobrych fuch i jak pojde a zanosi sie na to ze nie mam
    >wyjscia to strace to wszystko.

    Ok to jedziemy z koksem ;-)

    1. Rozpocznij studia - studentów nie biorą. Co najwyżej na
    pszeszkolenie (4 tygodnie).

    2. Zaczynasz chorować na padaczkę/epileksje i jesteś wolny.
    Można to ładnie zasymulować. Siedzisz w fotelu i udajesz otępionego,
    ślinisz się. Rodzina + paru kumpli wzywa pogotowie. Przyjeżdza a
    rodzice mowią, że się trzesłeś i taki otępiały jesteś. Dostajesz
    zastrzyk na uspokojenie (nic specjalnego) i wypisują zaświadczenie.
    Mósisz to zrobić najlepiej na 5 miesiecy w przód, żeby nie kojarzyli
    tego z poborem. W razie jakby na komisji odrzucili wracasz do domu i
    powtarzasz, wtedy posiedzisz sobie tydzien w szpitalu (chyba, że sie
    wypiszesz na własne zyczenie) i jestes nie tykalny.
    A teraz finał nie mogą udowodnić, że symulujesz ponieważ tej choroby
    nie można wykryć, nawet jak cię wyślą do szpitala wojskowego to nic
    nie wykażą. Jesteś boss i ne musisz robić za niewolnika.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 4. Data: 2003-06-28 13:23:43
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Fri, 27 Jun 2003 16:28:02 GMT, "Jasek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ale wyswiadczysz przysluge Matce Ojczyznie.

    Nie ma nic bardziej upokarzającego niż niewolnicza służba.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 5. Data: 2003-06-28 20:40:54
    Od: "stef" <d...@w...pl>

    slyszalem ze wystarczy wyslac im pismo ze za granice wyjechales na dlugo i
    nie sprawdzaja.

    powodzenia

  • 6. Data: 2003-06-29 05:50:24
    Od: klawy jak cholera <k...@3...net>

    On Sat, 28 Jun 2003 14:56:31 +0200, klawy jak cholera <k...@3...net>
    wrote:

    >2. Zaczynasz chorować na padaczkę/epileksje i jesteś wolny.
    Za pomniałem napisać, że jest pewien minus tego rozwiazania.
    Chory na padaczke nie może mieć prawa jazdy itp., ale chyba nie ma
    obiegu dokumentów m/d komisją poborową a widziałem komunikacji.
    Znam pare osób, ktore skorzystały z tego sposobu a potem nie miały
    żadnych problemów. Pracują jako kierowcy, na wysokościach.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net
    http://www.boobies.nl/klawy

  • 7. Data: 2003-06-29 10:40:29
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl>

    > Jak w temacie, potrzebuje informacji jak nie isc do woja.
    > Mam prace, kilka dobrych fuch i jak pojde a zanosi sie na to ze nie mam
    > wyjscia to strace to wszystko.
    > Pomozcie.

    1. Odpowiadaj zawsze WKU listempoleconym z potwierdzeniem odbioru
    2. Skladaj wszelkie mozliwe wnioski
    3. Argumentuj

    a nie pojdziesz

    TB

  • 8. Data: 2003-06-29 10:47:42
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "klawy jak cholera" <k...@3...net> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > Ok to jedziemy z koksem ;-)

    [ciach]

> [...]
    > taki otępiały jesteś. Dostajesz zastrzyk na uspokojenie
    > (nic specjalnego) i wypisują zaświadczenie.

    Wiesz, ja też jestem przeciwny zalegalizowanemu niewolnictwu a.k.a.
    "zaszczanemu obowiązkowi", ale chciałbym zauważyć, że udzielając takich
    porad naruszasz Art.143 par.2 KK (3 latka maksimum), a nigdy nie wiadomo,
    kto jeszcze czyta tę listę i czy np. nie jest jakimś wrednym trepem
    dostającym szału, jak mu się 'mięso armatnie' wymyka z łapek ;-P

    Lepiej wyczerpać legalne drogi - wiele osób ma dolegliwości, które w
    zasadzie zwalniają z niewolnictwa, a są często nie wykryte (AFAIR 'zespół
    wypadania płatka zastawki' - czy jakoś tak - pod to podpada).

  • 9. Data: 2003-06-29 20:53:18
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

> [...]
    > Znam pare osób, ktore skorzystały z tego sposobu a potem nie miały
    > żadnych problemów. Pracują jako kierowcy, na wysokościach.

    ale mozesz byc pewien, ze dogrzebia sie towarzystwa ubezpieczeniowe, kiedys,
    w przyszlosci, jak bedzie trzeba