  • 1. Data: 2003-06-27 10:50:57
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne po studiach
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    ZUS mianem studenta do 30 września każdego roku określa osobę, która:
    - kontynuuje naukę na tej samej uczelni
    - ukończyła uczelnię i rozpoczyna naukę na innej uczelni
    - ukończyła studia i nie kontynuuje nauki.

    Ja właśnie ukończyłem studia i szukam pracy (póki co nie zarejestrowałem się
    w UP) - nie chciałbym nic pokręcić, więc wolę się zapytać Was - czy znaczy
    to, że do 30 września nawet jeśli nie zarejestruję się w UP nie mam się co
    przejmować składką na ubezpieczenie zdrowotne? Skoro jestem jeszcze w
    rozumieniu ZUSu studentem, to chyba do 30 września i tak mam płacone
    ubezpieczenie? Dobrze myślę?