  • 11. Data: 2005-03-10 21:09:10
    Temat: Re: Stronniczy sędzia? Jak to możliwe? [długie]
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0qcrl$p9l$2@inews.gazeta.pl...

    > Hę?
    > Czyżby nowe wcielenie pana "doktora" Kruka?

    A czemu "doktora" w cudzysłowie? Tamten naprawdę miał i ma zachodni
    doktorat.

  • 12. Data: 2005-03-10 21:10:38
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hę?
    > Czyżby nowe wcielenie pana "doktora" Kruka?

    Strasznie się lęgną i lgną do tej grupy:(

    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2005-03-10 21:12:09
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A czemu "doktora" w cudzysłowie? Tamten naprawdę miał i ma zachodni
    > doktorat.

    Bo niestety sądząć po poziomie merytorycznym i kulturalnym jego
    wypowiedzi można było wnosić, że może owszem i wykładał na
    uniwersytecie, ale płytki w łazience :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 14. Data: 2005-03-10 21:12:46
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Strasznie się lęgną i lgną do tej grupy:(
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    A wam to nie w smak widzę. Nie idzie jak po maśle niszczenie Polski i
    Polaków. To was gryzie z Falkensteinem.

  • 15. Data: 2005-03-10 21:13:48
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:d0qcrl$p9l$2@inews.gazeta.pl...

    > Strasznie się lęgną i lgną do tej grupy:(

    Bo na pl.soc.polityka już ich nie widać tak gęsto i dziewięciu na
    dziesięciu po lekkim nadepnięciu popiskuje: "Żydzi!", "SLD=KGB", "precz
    z komuną" :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 16. Data: 2005-03-10 21:15:07
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    > Bo niestety sądząć po poziomie merytorycznym i kulturalnym jego wypowiedzi
    > można było wnosić, że może owszem i wykładał na uniwersytecie, ale płytki
    > w łazience :-)

    Wykładał i wykłada, a ty nie wykładałeś i nie będziesz wykładał.

  • 17. Data: 2005-03-10 21:15:48
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A wam to nie w smak widzę. Nie idzie jak po maśle niszczenie Polski i
    > Polaków. To was gryzie z Falkensteinem.

    Żeby wyjaśnić: W rozumieniu radiorydzyjnych narodowców ja nie jestem
    Polakiem więc proszę mnie za takiego nie uważać.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 18. Data: 2005-03-10 21:16:43
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wykładał i wykłada, a ty nie wykładałeś i nie będziesz wykładał.

    Skąd ta pewność, że nie wykładałem?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 19. Data: 2005-03-10 21:16:57
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    > zeus napisał(a):
    > Żeby wyjaśnić: W rozumieniu radiorydzyjnych narodowców ja nie jestem
    > Polakiem więc proszę mnie za takiego nie uważać.

    Nigdy nie podejrzewałbym nawet, że jesteś Polakiem.

  • 20. Data: 2005-03-10 21:19:18
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie podejrzewałbym nawet, że jesteś Polakiem.

    Miło mi to słyszeć. Czy w jakikolwiek sposób oddziaływuje to na moje
    praoa do wypowiadania się o polskim prawie?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis