  • 31. Data: 2008-06-03 01:55:37
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:
    > Użytkownik SMi napisał:
    > [..]
    >
    > Nie możesz z tym walczyć.
    > Jak zechcą mogą zamieścić nawet na Twoim balkonie.
    >
    > A w ogóle dlaczego chcesz z tym walczyć?
    > Promieniowanie elektromagnetyczne z takiej anteny jest mniejsze niż z
    > Twojej najsłabszej nocnej lampki, nie mówiąc już o telewizorze,
    > monitorze czy żarówki kilkudziesięciowatowej.
    > To jest dopiero masakra i to prosto nad Twoją głową! :)

    ????

  • 32. Data: 2008-06-03 01:57:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SMi wrote:
    > Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    > swoimi głowami...
    > A najlepiej w sypialni.
    >
    > I tylko wcześniej napiszcie mi, dlaczego to jest takie zdrowe.
    >
    > Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie
    > mikrofal na organizmy zywe"
    >
    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    > pewność.

    ale przecież ta antena nie jest przykręcona do twojej głowy.

  • 33. Data: 2008-06-03 06:11:07
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Jun 2008 21:50:59 +0200,
    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> screamed:

    > A po co walczyć?

    Jak to po co. Typowy polski syndrom NIMBY. (że na uogólnienie sobie
    pozwolę)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 08:10:31 user up 11727 days, 20:05, 1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.87 ]

    Here's to the king! What king? Fuc-king.

  • 34. Data: 2008-06-03 06:14:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 2 Jun 2008 22:26:06 +0200,
    SMi <b...@m...pl> screamed:
    > Skoro mikrofale są takie zdrowe, w takim razie postawcie sobie BTS'a nad
    > swoimi głowami...
    > A najlepiej w sypialni.
    >
    > I tylko wcześniej napiszcie mi, dlaczego to jest takie zdrowe.

    Do tego potrzebaby przynajmniej fragmentarycznej wiedzy z fizyki, wiedzy
    o rozchodzeniu się tego typu fal i wiedzy o związku między odległością
    BTSa od komórki a konieczną do transmisji wypromieniowaną mocą.

    > Proponuję lekturę pt. "smog elektromagnetyczny" i "oddzialywanie mikrofal na
    > organizmy zywe"

    Napisanych przez niekompetentnych humanistów pewnie.

    > W języku ang. jest wystarczająco dużo róznych opracować badań, żeby mieć
    > pewność.
    > A wam wystarczy tylko dobry marketing... i już we wszystko wierzycie...

    Nie. To Ty we wszystko wierzysz. Sprzedadzą Ci wszystko, o czym bladego
    pojęcia nie masz, wystarczy tylko dobry marketing.

    > Rozbawiony do łez
    > SMi

    Tym gorzej.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:11:51 user up 11727 days, 20:06, 1 user, load average: 0.13, 0.04, 0.87 ]

    A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.

  • 35. Data: 2008-06-03 06:37:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Heming pisze:

    > Co by mleko nie zsiadlo.

    A ja bym chciał że mi się zsiadało. A UHTy nie chce!
    Teraz wiem dlaczego - za małe promieniowanie elektromagnetyczne u mnie
    na osiedlu :-D

    Maddy "jak pech to pech"

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 36. Data: 2008-06-03 06:39:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Mon, 2 Jun 2008 21:44:57 +0200, SMi napisał(a):

    > Jak z tym walczyć?

    Jesli obawiasz sie fal radiowych to nie walcz.
    Akurat w tym przypadku najciemniej jest pod latarnia

    --
    KRZYZAK

  • 37. Data: 2008-06-03 06:47:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 02 Jun 2008 22:01:11 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > monitorze czy żarówki kilkudziesięciowatowej.
    > To jest dopiero masakra i to prosto nad Twoją głową! :)

    Chyba przesadzasz. Albo nie bierzesz pod uwagę częstotliwości
    promieniowania. Z tego co słyszałem, to według przepisów obowiązujących
    jeszcze na początku lat 80-ych strefa ochronna dla nadajnika o mocy starej
    komórki analogowej wynosiła 1 metr. W tej strefie nie powinni przebywać
    ludzie ;)

  • 38. Data: 2008-06-03 06:55:56
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisal:
    > A ja bym chciał że mi się zsiadało. A UHTy nie chce!

    Zsiadzie sie, zsiadzie. Wrzuc mu tabletke Lakcidu 8-)
    Ale nie probuj tego z ta zabielana woda 0% lub 0,5%.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 39. Data: 2008-06-03 09:38:50
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > Zrozum ciemna maso, że fale rozchodzą się poziomo i w miejscu gdzie stoi
    > stacja bazowa promieniowanie jest NAJMNIEJSZE. Mnie tego uczyli na fizyce,
    > podejrzewam ze gdybys uczęszczał do szkoły i słuchał na lekcjach, to też
    > nie miałbyś wątpliwości.

    nawet więcej... pod samym BTSem nie ma zasięgu z tego BTSa - wystarczy
    monitorem w aparacie sprawdzić. Ale podobni kretyni som mondżejsze.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 40. Data: 2008-06-03 09:42:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dekazzze napisał(a):

    [...]

    > nawet więcej... pod samym BTSem nie ma zasięgu z tego BTSa - wystarczy
    > monitorem w aparacie sprawdzić. Ale podobni kretyni som mondżejsze.

    Hmm... A może właśnie o to chodzi, że mu w domu komórka nie będzie mieć
    zasięgu? ;) Trochę wiary w ludzi ;PPP

    j.