  • 1. Data: 2006-11-25 22:50:37
    Temat: Sprzedaż soczewek kontaktowych
    Od: c...@w...pl

    Witam!
    Mam pytanko dotyczące sprzedaży soczewek kontaktowych. Jakimi
    uprawnieniami trzeba dysponować aby móc sprzedawać kontakty (tzn czy
    trzeba być optykiem?). Oraz czy sklepy internetowe sprzedające
    soczewki kontaktowe działają zgodnie z prawem. Z góry dzięki za
    odpowiedź, serdecznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-25 23:06:57
    Temat: Re: Sprzedaż soczewek kontaktowych
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 25 Nov 2006 14:50:37 -0800, c...@w...pl napisał(a):

    > Jakimi uprawnieniami trzeba dysponować aby móc sprzedawać
    > kontakty (tzn czy trzeba być optykiem?).

    Trzeba prowadzić działalność gospodarczą.

    > Oraz czy sklepy internetowe sprzedające
    > soczewki kontaktowe działają zgodnie z prawem.

    Tak. Soczewki kontaktowe nie są produktem leczniczym w myśl ustawy Prawo
    farmaceutyczne.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-26 09:08:32
    Od: c...@w...pl

    scream napisał(a):

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Ok dzieki za odpowiedz, jednak czy to ze soczewki nie sa produktem
    leczniczym oznacza, iz aby je sprzedawac nie trzeba miec specjalnych do
    tego uprawnien i wyksztalcenia, np optyka?
    Dzieki, serdecznie pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-11-26 10:41:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 26 Nov 2006 01:08:32 -0800, c...@w...pl napisał(a):

    > Ok dzieki za odpowiedz, jednak czy to ze soczewki nie sa produktem
    > leczniczym oznacza, iz aby je sprzedawac nie trzeba miec specjalnych do
    > tego uprawnien i wyksztalcenia, np optyka?

    Specjalne uprawnienia, czyli bycie farmaceutą czy technikiem
    farmaceutycznym z jakąśtam praktyką są potrzebne tylko do prowadzenia
    apteki bądź punktu aptecznego. Soczewki nie są produktem leczniczym, więc
    można je sprzedawać poza aptekami i punktami aptecznymi, więc nie trzeba
    mieć uprawnień do tego :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-11-26 22:07:14
    Od: c...@w...pl

    scream napisał(a):

> [...]
    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Dzieki wielkie Scream, a jesli jeszcze moge spytac to z jakich madrych
    ustaw wyciagnales ta wiedze? Pozdrawiam serdecznie

  • 6. Data: 2006-11-26 22:21:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 26 Nov 2006 14:07:14 -0800, c...@w...pl napisał(a):

    > Dzieki wielkie Scream, a jesli jeszcze moge spytac to z jakich madrych
    > ustaw wyciagnales ta wiedze?

    Ustawa Prawo Farmaceutyczne

    --
    best regards,