  • 1. Data: 2007-01-25 17:54:44
    Temat: Sprzedaż papierosów online - Anglia, Irlandia.
    Od: "pp" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam zamiar stworzyć stronę ze sklepem internetowym, który sprzedaje
    papierosy na rynek Wielkie Brytanii i Irlandii, i teraz moje pytanie; czy
    to jest legalne ? Co muszę zrobić żeby było FULL LEGAL ? Będę wdzięczny za
    każdą odpowiedź.
    PS. Stronka ma być dla Naszych Rodaków na Wyspach i Irlandii (w języku
    polskim), oraz anglików i irlandczyków (w języku angielskim).
    PS2. Jak to się będzie miało do 1 Lipca 2007 kiedy w GB będzie zakaz palenia
    w miejcach publicznych ?

  • 2. Data: 2007-01-26 11:44:37
    Temat: Re: Sprzedaż papierosów online - Anglia, Irlandia.
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Co muszę zrobić żeby było FULL LEGAL ?

    Wysyłać po sztandze na łeba. Większa ilość może odpaść na cle.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2007-01-26 21:31:27
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Wysyłać po sztandze na łeba. Większa ilość może odpaść na cle.

    Do tego papierosy musiałyby przekroczyć najpierw jakąś granicę celną.

    (chyba, że jakiś inny podatek miałeś na myśli)

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2007-01-27 15:35:51
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Do tego papierosy musiałyby przekroczyć najpierw jakąś granicę celną.

    No przecież na tym polega biznes, że kupujesz po 4 zł i sprzedajesz po 10 zł
    w kraju gdzie kosztują 20 zł.

    +inż.leva+

  • 5. Data: 2007-01-27 17:09:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Paweł Sakowski napisał:

    > Do tego papierosy musiałyby przekroczyć najpierw jakąś granicę celną.
    >
    > (chyba, że jakiś inny podatek miałeś na myśli)

    Ale w Holandii - o ile dobrze pamiętam - fiskus już podliczył obywatela za taki
    zakupy,
    przyłożył akcyzy itp. itd. i niestety obywatel ten przegrał wszystkie sprawy także w
    Strasburgu :(

    Bardzo niebezpieczny to "precedens"

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 6. Data: 2007-01-27 18:50:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Arek wrote:

    > Ale w Holandii - o ile dobrze pamiętam - fiskus już podliczył obywatela
    > za taki zakupy, przyłożył akcyzy itp.

    Dlaczego "ale"? Akcyza to właśnie inny podatek.

    -------------------+
    -------------------+

  • 7. Data: 2007-01-27 18:53:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Paweł Sakowski napisał:

    > Dlaczego "ale"? Akcyza to właśnie inny podatek.

    Sęk w tym, że został on już nałożony w innym państwie UE
    i nie powinien byc opodatkowany w drugim. I tak niby mialo byc, a tu sie nagle robi
    wylom w
    ogolnej zasadzie dla papieresow.
    To bardzo niebezpieczny wyrok.

    pozdrawiam