  • 1. Data: 2007-01-25 17:30:56
    Temat: Naruszenie warunkow umowy?
    Od: "Marchec" <m...@n...pl>

    Witam,
    przymierzam sie do rozwiazania umowy o wspolprace z firma dla ktorej
    swiadcze uslugi. Ja bede chcial zakonczyc wspolprace szybko, firma moze
    chciec ten proces przedluzac do konca okresu jednomiesiecznego wypowiedzenia
    zawartego w umowie.
    Wydaje mi sie ze nadzieja dla mnie moze byc paragraf w umowie o nastepujacej
    tresci:
    "Kazdej ze stron przysluguje prawo rozwiazania niniejszej umowy ze skutkiem
    natychmiastowym w razie naruszenia przez druga ze stron jej postanowien"
    Pytanie jest nastepujace: czy zwloka w terminie platnosci (przez kilkanascie
    miesieczy otrzymuje wynagrodzenie w 3 ratach rozlozonych w trakcie miesiaca,
    ze znaczym opoznieniem) moze byc traktowana jako naruszenie warunkow umowy
    dajac podstawe do skorzystania z w/w paragrafu?
    Umowa okresla warunki platnosci (7 dni od daty otrzymania faktury).
    Z gory dziekuje za pomoc...
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2007-01-25 17:32:24
    Temat: Re: Naruszenie warunkow umowy?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

> [...]
    > naruszenie warunkow umowy dajac podstawe do skorzystania z w/w paragrafu?
    > Umowa okresla warunki platnosci (7 dni od daty otrzymania faktury).

    Oczywiście.

    +inż.leva+