  • 1. Data: 2010-05-19 15:23:56
    Temat: Sprzedaż mieszkania z księgą wieczystą
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mieszkanie ma założoną KW, w której jako właściciel figuruje osoba, która
    zmarła.
    Jest postanowienie sądu o tym kto dziedziczy i w jakiej części.
    Pytanie mam takie: czy można sprzedać mieszkanie bez wpisywania wszystkich
    (kilkunastu) spadkobierców do KW? Czy też najpierw trzeba ich wpisać, a
    dopiero potem można sprzedawać.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-05-19 17:06:38
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania z księgą wieczystą
    Od: wombi <w...@w...onet.eu>

    W dniu 2010-05-19 17:23, Jacek pisze:
> [...]
    > wszystkich (kilkunastu) spadkobierców do KW? Czy też najpierw trzeba ich
    > wpisać, a dopiero potem można sprzedawać.

    Można sprzedawać

  • 3. Data: 2010-05-20 10:40:25
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > wszystkich (kilkunastu) spadkobierców do KW? Czy też najpierw trzeba ich
    > wpisać, a dopiero potem można sprzedawać.

    Można sprzedawać, na podpisaniu aktu notarialnego muszą się pojawić
    wszyscy spadkobiercy (albo muszą kogoś spośród siebie notarialnie
    upoważnić) oraz muszą być przedstawione dokumentu z sądu o nabyciu i
    podziale spadku, które przyznają spadkobiercom prawa do tego mieszkania.
    W każdym razie da się załatwić bez aktualizacji KW.

    --
    MZ