  • 1. Data: 2010-05-19 12:04:16
    Temat: hałasliwy warsztat w bloku - czy można z tym walczyć?
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    witam
    Czy istnieje jakieś prawo, by ukrócić działalność matoła, który mieszkając nade
    mną _codziennie_ jeździ mi po głowie do późnego wieczora jakimiś
    elektronarzędziami, tłucze po podłodze jakimś drewnem, przesuwa z piskiem
    sprzęty itp?
    Czy taka uciążliwość pod coś podpada?

    Czy to podpada pod artykuł 51 kodeksu wykroczeń?
    Hałasy często są do późnej nocy ale co z dniem? On jest bardzo uciążliwy również
    za dnia.

  • 2. Data: 2010-05-19 12:07:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    dobrov pisze:
> [...]
    >
    > Czy to podpada pod artykuł 51 kodeksu wykroczeń?
    > Hałasy często są do późnej nocy ale co z dniem? On jest bardzo uciążliwy

    Opisany w tym przepisie hałas dotyczy zarówno dnia, jak i nocy, przy
    czym inaczej będzie do oceniane o różnych porach.

    Skąd się te hałasy biorą? Jakiś remont, czy może stała działalność?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-05-19 12:10:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dobrov pisze:
> [...]
    > mieszkając nade mną _codziennie_ jeździ mi po głowie do późnego wieczora
    > jakimiś elektronarzędziami, tłucze po podłodze jakimś drewnem, przesuwa

    A pomyślałeś o tym, że może ów "matoł" ma remont?

    I prędzej czy później ciebie też to czeka?

  • 4. Data: 2010-05-19 12:33:59
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:07, Liwiusz pisze:

    > Opisany w tym przepisie hałas dotyczy zarówno dnia, jak i nocy, przy
    > czym inaczej będzie do oceniane o różnych porach.
    >
    > Skąd się te hałasy biorą? Jakiś remont, czy może stała działalność?

    Kiedyś robił potworny remont - ale to inna para kaloszy.
    Teraz ewidentnie coś codziennie majstruje. Trwa to od wielu miesięcy.
    Kiedyś w protokole ze spółdzielni (to jescze inna sprawa) napisał że remont
    zakończył.
    Jak w niedzielę i to jeszcze w żałobę narodową napierniczał jakąś piłą tarczową
    to wysłałem do niego Policję z interwencją. No ale w zwykły dzień to mnie wyśmieją.
    Czy mamy szanse w sądzie grodzkim, jeżeli wystąpimy w składzie ja+żona+teściowa
    (która do nas tylko przychodzi do dziecka)+ew jeden sąsiad?

  • 5. Data: 2010-05-19 12:39:01
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:10, Andrzej Lawa pisze:

    > A pomyślałeś o tym, że może ów "matoł" ma remont?
    >
    > I prędzej czy później ciebie też to czeka?

    Robi _codzienny_ remont w małym mieszkaniu od roku???
    Ciekawe kiedy zarabia na ten remont.
    To _nie_ jest remont a facet jest ewidentnie z nikim się nie liczy.
    Czy przesuwanie gratów czy prerzucanie jakiegoś drewna o pierwszej w nocy, tak
    że zrywamy się na równe nogi to też niewinny remont?

  • 6. Data: 2010-05-19 12:40:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    dobrov pisze:

    > Czy mamy szanse w sądzie grodzkim, jeżeli wystąpimy w składzie
    > ja+żona+teściowa (która do nas tylko przychodzi do dziecka)+ew jeden
    > sąsiad?

    A próbowałeś z nim pogadać? Tak jak sąsiad z sąsiadem, przy flaszce?
    Czy się nie da?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-05-19 12:47:59
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-05-19 14:40, Liwiusz pisze:

    > A próbowałeś z nim pogadać? Tak jak sąsiad z sąsiadem, przy flaszce? Czy
    > się nie da?

    Po dobroci z tym typem to nie wchodzi w grę. To typowy gówniarz-cwaniaczek.

    Jak poszedłem do niego z sąsiadem, kiedy przesadzał jeszcze bardziej niż zwykle
    po godzinie 23, to najpierw zaczął w ten deseń, że już niedługo kończy.
    Na nasze stanowisko, że ma skończyć natychmiast (ale nikt mu przy tym od żadnych
    ch... nie wymyślał!) to zaczął się stawiać, że on właściwie to nie hałasuje
    uciążliwie i możemy se dzwonić na policję. Stanęło na tym, że zadzwonimy jak nie
    przestanie. On nieco się przyciszył ale nadal denerwował. Już miałem w ręce
    telefon żeby dzwonić ale odpuściłem - uważam że wtedy było to błędem.

    No i co z takim począć?

  • 8. Data: 2010-05-19 13:15:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...de>

    dobrov pisze:
> [...]
    > mieszkając nade mną _codziennie_ jeździ mi po głowie do późnego wieczora
    > jakimiś elektronarzędziami, tłucze po podłodze jakimś drewnem, przesuwa

    coś czuje, że facet tam meble składa :) albo po prostu uszkodził mu
    się centralny układ nerwowy.

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-05-19 13:18:49
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    W dniu 2010-05-19 15:15, krzysiek82 pisze:

    > coś czuje, że facet tam meble składa :) albo po prostu uszkodził mu się
    > centralny układ nerwowy.

    Układ nerwowy to mnie się uszkadza. Jak przeczytacie wkrótce o psychopacie,
    który zmielił sąsiada jego własną piłą, to może być o mnie ;(

  • 10. Data: 2010-05-19 16:48:56
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-19 14:47, Użytkownik dobrov napisał:

    > No i co z takim począć?

    Dobre nożyce saperskie o odcinać od zasilania które jest
    dostępne z klatki schodowej. Za którymś razem zrozumie.