  • Data: 2007-01-02 14:49:56
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania w rodzinie
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu Ramonoth porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kredyt biorę ja zeby kupić mieszkanie mamy.
    No to w czym problem? Ciebie interesuje mieszkanie mamy, ktore kupujesz,
    posilkujac sie kredytem. Bratu nic do tego (no chyba ze Tobie sie zemrze
    a nie masz dzieci - wtedy czesc mieszkania przypadnie bratu).
    Mama kupi sobie nowe mieszkanie i przepisze je na brata (darowizna jak
    rozumiem) - tym razem Tobie nic do tego (chyba ze brat bezdzietny i mu
    sie zemrze).
    I to wszystko. oczywiscie wszystko nalezy zalatwiac przez notariusza,
    wniesc odpowiednie oplaty/podatki ale to juz notariusz Ci wszystko powie
    (porada notariusza jest za friko)
    --
    badzio