eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-06-01 00:21:25
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ww wrote:
    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości

    > Nie podał żadnego terminu. Nie wspomniał nawet o konieczności szybkiej
    > realizacji. Regulamin allegro daje 7 dni na sam kontakt a ten
    > nastąpił już po kilku
    > dniach. Na pierwsze przypomnienie odpisałem po 3 minutach. Nie
    > przekoczyłem ani regulaminowych ani ustawowych ani żadnych innych
    > terminów !!

    jak ja kocham cwaniaków... którzy jeszcze chca ludzi sądami straszyć...

    Jeśli coś sprzedaję przez sieć to oczekuję ze osoba, która kupuje
    zachowa sie poważnie i zrealizuje transkację bez zbędnej zwłoki, podobnie
    jak kupując liczę że sprzedawca ma towar i po zapłaci wyśle go w najszybszym
    możliwym terminie.

    Ty zas celowo przeciągałeś realizację transakcji bo czegoś tam nie miałeś...
    to jest chamskie zachowanie. Mam nadzieje ze ten klient czyta tę grupę.