eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-06-01 00:26:01
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 May 2014, Ajgul wrote:

> [...]
    [...]
    > No można, można. I dlatego takie później sytuacje wynikają.

    Lege artis.
    Nie ma podstaw do podważania.

    > A co do "organizatora" to nie wiem, czy
    > Allegro jest organizatorem, czy tylko pośrednikiem.

    Ten co macha młotkiem do przybijania jest przedstawicielem
    organizatora. I widać to w przypadku dowolnej awarii, że
    to nie właściciel przedmiotu, lecz (zgodnie z regulaminem)
    allegro decyduje o tym, że machanie młotkiem zostanie opóźnione.

    > Nie mają przedmiotu fuzycznie. To nie takie oczywiste.

    Posiadanie przedmiotu nie decyduje o skuteczności umowy.
    Z czego wywiodłeś, że organizator aukcji musi *posiadać*
    przedmiot licytacji? W ramach rozpatrywania przypadku idealnie
    kulistego, zacznijmy od licytacji nieruchomości...

    pzdr, Gotfryd