eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-06-01 14:43:48
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lmevaa$26q$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości

    > Co ty bredzisz ? To dowolną umowę można zerwać po wysłaniu jednego maila w
    > tonie obrażonego dziecka ? A ja mam wszystko rzucić bo "jestem ponaglany"
    > jakimiś kretyńskimi żądaniami

    Chodzi o reguły. Jeżeli jest regulamin i mówi o 8 dniach, to tyle to jest.
    Nie chodzi o ilość i ton maili - tylko o to, czy dochowałeś terminu, czy
    nie. Tak jak pisał Godfryd. Ja nawet nie wiedziałem, że to w regulaminie
    jest, ale niewiedza nie zwalnia... itd.
    Jeżeli przekroczyłeś te 8 dni, to gosć uznał umowę za zerwaną... znów, nie
    wiem czy nie ma co do tego w regulaminie jakichś wymogów zawiadomienia cię.

    I tyle. Nie masz niczego "rzucać" poza zrobieniem przelewu i masz na to całe
    8 dni.

    A.