eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-06-01 15:55:13
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lm47gu$jmg$1@dont-email.me...
    > Witam
    >
    > Kupiłem przedmiot za 700 zł. Od razu zaznaczam, że nie jest żadna zaniżona

    I kolejny rozdział historii:

    Sprzedawca łaskawie zgodzi się na sprzedaż po wcześniejszej cenie jeśli:

    1) unieważnię komentarz negatywny - żartowniś
    2) wpłacę pieniądze do wtorku - to jedyny sensowny warunek bo też mam dość
    tej sprawy
    3) dostanie zwrot prowizji za drugą aukcje - ciekawe na jakiej podstawie
    skoro sam dwa razy wystawił
    towar a ma tylko jeden - ale to wyłącznie decyzja allegro