eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-06-01 15:37:21
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: "ww" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lm47gu$jmg$1@dont-email.me...
    > Witam

    Nawiasem mówiąc kontaktowałem się już z 2 kancelariami. Jedna chce niestety
    3000 netto na start a to jest poważna
    przesada. A szkoda bo to ludzie którzy podobno zjadają przeciwników z butami
    na śniadanie. W drugiej zaproponowali
    prowadzenie za 100 na start (porada + wstępne pismo do wroga) i potem 1000 +
    ewentualnie koszty dojazdów do sądu.
    Zakładam, że część tego potem można odzyskać próbować. Może i nie wyjdę na
    zero ale satysfakcja z wygranej i tak
    by była bezcenna.

    W ogóle to wziąłem udział w drugiej aukcji i znowu wygrałem ale za
    nieznacznie wyższą cenę (20 zł). Teraz kretyn ma
    procesor, wie, że ja go nie kupię jeśli nie sfinalizujemy pierwszej
    transakcji (za niższą cenę), a dalej się upiera. Może
    to był błąd ale gdybym tego nie zrobił to już ktoś inny by miał mój w tej
    chwili mój procesor bo byli chętni.