eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    From: "Ajgul" <p...@k...uz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Date: Sat, 31 May 2014 01:30:53 +0200

    > No tu mielibyśmy ciekawy przypadek rozbieżności regulaminu aukcji
    > z regulaminem aukcji ;>
    > [piętno dla urzędowych zmieniaczy języka, chodzi oczywiście, "po
    > przedwojennemu", o warunki sprzedaży czyli jednostroną ofertę
    > *aukcji* (tej jednej) z warunkami przystąpienia do sprzedaży,
    > czyli regulaminu allegro dotyczącego aukcyj (wszystkich)]

    allegro może mieć i ma regulamin, ale nie reguluje on wszystkiego.
    Mogę zrobić aukcję i zastrzec pewne warunki, jeżeli nie ma w regulaminie
    allegro niczego o terminie płatności, to oznacza, że wystawiający przedmiot
    może sobie określić to według własnego uznania. Skoro mogę zasrzec warunki
    dostawy, odbioru, metodę płątności, to równie dobrze mogę ustalić pewne
    terminy. Jeżeli coś nie jest regulowane przez allegro, to nie oznacza, że
    można robić co się chce. Według mnie, allegro nie jest organizatorem, tylko
    pośrednikiem, ale to zależy od punktu widzenia. Bo co to na przykład jest za
    aukcja z opcją tylko "kup teraz"??? To by znaczyło, że jak kupujesz w
    sklepie bułki - to też jest aukcja?

    A.