  • 11. Data: 2007-07-11 09:42:05
    Temat: Re: Sprzeczność ustawy o zawodzie lekarza z ustawą o działalności gospodarczej czy nieudolna interpretacja
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 11-07-2007 o 10:53:20 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Pewnie nie. Nie trzeba mówić, że to mój sklep. ,Wie pani, takie śliczne
    > pierdułki to mają wot tam, po drugiej stronie ulicy ganz tanio podobno'

    A po drugiej stronie ulicy za lada ten sam facet tylko z doklejonymi
    wasami. Zupelnie jak w Monty Pythonie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 12. Data: 2007-07-11 10:06:57
    Od: "zenek" <d...@d...dd>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > No ja już coraz mniej. Po tym, jak mnie medyczni traktowali, jak zabili
    > mojego dziadka i wujka żony to się nawet dentysty boję....

    A dziadek pewnie najzdrowszy na świecie był, miał 25 lat, sport uprawiał
    tylko pechowo koło szpitala przebiegał i go wciągnęli. Wyrazy współczucia.

    Pozdro
    zenek

  • 13. Data: 2007-07-11 16:32:23
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 11 lipca 2007 12:06
    (autor zenek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f72adk$ojm$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A dziadek pewnie najzdrowszy na świecie był, miał 25 lat, sport uprawiał
    > tylko pechowo koło szpitala przebiegał i go wciągnęli.
    > Wyrazy współczucia.

    Nie. Był chory. W latach 80 miał zawał. W latach 90 się źle poczuł. Zaczęło
    go dusić w piersi. A medyczna go odesłała do diabła... No bo miał 70 lat to
    co by się kto starym dziadem przejmował. W efekcie pewnego dnia wyszedł na
    spacer i się przewrócił.

    Wujka żony operowali. Wzięli 2000 zł włapówy, a jak się poczuł po operacji
    źle w sobotę to się okazało, że sobota i że lekarza nie ma... No i chop
    zmarł.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: i...@k...com.pl, h...@k...com.pl,
    p...@f...hu, i...@h...pl, n...@h...pl.

  • 14. Data: 2007-07-11 16:34:42
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    źle w sobotę to się okazało, że sobota i że lekarza nie ma... No i chop

    A ja np. byłem z 3 lata temu u medycznego... ,wie pan, nie wiem co panu
    jest, ale mam w Bytomiu prywatny gabinet, pan przyjdzie to za 50zł zrobimy
    kompleksowe badania'...

    Podobne przejście miałem z okulistą kiedyś, z 8 lat temu. Też nie mogła mnie
    zbadać w przychodni i kazała przyjeżdżać do prywatnego zakładu optycznego.

  • 15. Data: 2007-07-11 16:37:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

> [...]

    zbadać w przychodni i kazała przyjeżdżać do prywatnego zakładu optycznego.

    W ogóle jestem przeciwnikiem haraczu pobieranego przez medycznych. Płacę
    miesięcznie kupę kasy, a jedyne co za to mam to L4 na tydzień, jak mnie
    jesienią złapie grypa. Za L4 zresztą płaci zakład pracy, więc za około
    500zł miesięcznie mam łaskę wypisania kwitka raz/dwa razy rocznie.

    Jak widzę tych złodziei w TV jak im 4`000 mało tym drobnym i 40`000 tym
    wypaśnym, to mi źle.... Wypieprzyć wszystkich na bruk, zlikwidować haracz i
    niech otwierają prywatne zakłady... Na mnie nikt haraczu nie pobiera....