  • 1. Data: 2007-07-10 07:27:23
    Temat: Nagroda Jubileuszowa
    Od: "mamba" <m...@o...pl>

    Witajcie,
    Mam kilka pytan dotyczacych przejscia na emeryture.
    Moja mama twierdzi ze powinna dostac jubileusz za 20 lat pracy (lacznie z
    rolnictwem (10lat) jak bedzie szla na emeryture (w tym roku). Jest to strefa
    budzetowa.
    Pytanie jakie zasdy i przepisy (jesli mozna konkretne &) rzadza tym
    zagadnieniem, na jaich zasadach jest przyznawana, w jakiej wysokosci, i ew.
    jakie dokumenty sa potrzebne.
    Znalazlem takie przepisy ale nie ma tam odpwiedzi na powyzsze pytania
    (Odprawa emerytalna art. 921 k.p. oraz nagroda jubileuszowa art. 773 § 3 pkt
    3 k.p.)

    Dziekuje i pozdrawiam
    Bogumil

  • 2. Data: 2007-07-10 16:41:14
    Temat: Re: Nagroda Jubileuszowa
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f6vcd0$q7a$1@news.task.gda.pl mamba <m...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > Pytanie jakie zasdy i przepisy (jesli mozna konkretne &) rzadza tym
    > zagadnieniem, na jaich zasadach jest przyznawana, w jakiej wysokosci, i
    To klepnąć w google'u "nagroda jubileuszowa" jest za trudno?
    Wszystko jest.

    > Znalazlem takie przepisy ale nie ma tam odpwiedzi na powyzsze pytania
    > (Odprawa emerytalna art. 921 k.p. oraz nagroda jubileuszowa art. 773 § 3
    > pkt 3 k.p.)
    Ostatni art. w KP ma nr 304^5 (305 - jest skreślony).

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-07-10 20:13:46
    Od: "mamba" <m...@o...pl>

> [...]
    > Wszystko jest.

    > Ostatni art. w KP ma nr 304^5 (305 - jest skreślony).

    jestes pewien ?
    http://www.tf.pl/view.php?op=print&art=16042

  • 4. Data: 2007-07-10 20:26:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f70pa0$7lk$1@news.task.gda.pl mamba <m...@o...pl>
    pisze:

    > jestes pewien ?
    Tak, jestem pewien.
    Skonfiguruj czytnik i naucz się prawidłowo cytować.

    --
    Jotte