  • 1. Data: 2002-02-14 14:17:55
    Temat: Sprwowadzanie samochodu i odsprzedaz...
    Od: "Jim" <j...@w...pl>

    Znajomy sprowadzil mi samochod z Niemiec (uzywany) on na miejscu wszystko
    zaplacil, ja w Polsce mu oddalem pieniadze. Minal jakis 1 miesiac i
    chcialbym sie tego samochodu pozbyc (mam nawet kupca) -sa jakies
    przeciwskazania ? Kiedys bylo mozna dopiero po 6 miesiacach od daty
    sprowadzenia a teraz ?

    Pozdrawiam

    Jim

  • 2. Data: 2002-02-14 15:32:12
    Temat: Re: Sprwowadzanie samochodu i odsprzedaz...
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Jim wrote:

> [...]
    > chcialbym sie tego samochodu pozbyc (mam nawet kupca) -sa jakies
    > przeciwskazania ? Kiedys bylo mozna dopiero po 6 miesiacach od daty
    chyba nadal tak jest, a chodzi o podatek dochodowy
    gdy sprzedajesz przed 6 miesiacami a osiagnales na sprzedazy zysk
    to wliczasz go do podatku dochodowego a wplacasz zaliczke
    ale gdy nie masz zysku to chyba no problem
    w koncu to nie jest przymus, a jedynie forma opodatkowania osob
    prywatnie handlujacych samochodami.

    ale sprawdz to i zadzwon do US

    Nie masz zysku to chyba no problem
    a ceny na gieldzie tak szybko spadaja, ze liczyc sie nalezy ze strata a
    nie z zyskiem.

    Jacek