  • 1. Data: 2002-02-14 09:39:23
    Temat: Operator telefonii komorkowej Era i SMS'y
    Od: "Pawel Grotowski" <p...@s...pl>

    W Erze w ktorej mam wykupiony pre-paid maja taki sprytny mechanizm
    naliczania za SMS'y.
    Aby mozna bylo wysylac wiadomosci trzeba miec na koncie min. 10 PLN.
    Pierwsza wyslana
    wiadomosc powoduje pobranie z konta kwoty jak za 10 wiadomosci. Powiedzmy ze
    jeden SMS do 50 groszy, czyli wyslanie pierwszego z puli spowoduje
    skasowanie 5 PLN.

    Teraz. Mam na koncie 11 PLN. Wysylam pierwszego SMS'a zostaje 6 PLN i
    dostaje
    wiadomosc "Twoja usluga wysylania SMS zostaje zablokowana bo..." zgodnie z
    powyzszym,
    czyli 9 SMS'ow za ktorej juz zaplacilem nie moge wysylac.

    Pytanie. Czy jest to zgodne z prawem ?

  • 2. Data: 2002-02-14 10:51:34
    Temat: Odp: Operator telefonii komorkowej Era i SMS'y
    Od: "TheFilip" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel Grotowski" <p...@s...pl> napisał :
> [...]

    > powyzszym,
    > czyli 9 SMS'ow za ktorej juz zaplacilem nie moge wysylac.

    Mozesz, tylko system bilingowy Ery tak jakos dziwnie dziala zadzwon do BOA 9602
    popros o prawidlowe rozliczenie SMSow, potem idz do sadu!

    --
    Pozd!
    TheFilip

  • 3. Data: 2002-02-14 13:15:22
    Temat: Re: Operator telefonii komorkowej Era i SMS'y
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pawel Grotowski <p...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4g0j0$3t$...@n...tpi.pl...
> [...]
    zgodnie z
    > powyzszym,
    > czyli 9 SMS'ow za ktorej juz zaplacilem nie moge wysylac.

    A jak dokladnie wygladaja zapisy w regulaminie swiadczenia uslug nt.
    naliczania oplat? Powinno tam to byc zapisane.
    Jesli nie, masz prawo zadac przedstawienia Ci dokladnych zasad
    naliczania
    oplat na pismie!
    Z Twojego posta wynika, ze naczelna regula jest obowiazek posiadania
    na
    koncie min. 10PLN.
    Czy pozostale (zablokowane) smsy mozesz pozniej wyslac, jesli
    uzupelnisz konto
    powyzej 10PLN?
    Zawsze mozesz napisac do URT (lub zmienic operatora ;))

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl