  • Data: 2005-09-05 18:12:52
    Temat: Re: Sprawdzenie NIP i REGON firmy - czy można przez internet?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "B.Paciorek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:431c82f7$1@news.home.net.pl...

    > Sęk w tym, że telefon numer nieprawidłowy i nawet kod pocztowy nie
    jest
    > do końca taki jak trzeba...
    > stacja koło Elbląga a firma z Warszawy...
    > no comments..

    A to akurat częsty przypadek. Większość stacji sieciowych ma taką
    sytuację. SHELL, ORLEN. Tutaj wyróżnia się BP. bo z tego co się
    orientuję, to faktury wystawiają ajenci na swoją firmę - to są stacje
    partnerskie.

    Skoro istnieje problem, to ja bym zadzwonił najpierw do tej firmy do
    Warszawy i zapytał.