  • 21. Data: 2002-12-12 06:31:34
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    news:at7k8n$7as$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > <ciah>
    > Mógłbyś wreszcie (wzorując się na innych ) nauczyć się ciąć posty.Jeśli
    nie
    > (bo np.jesteś uparty) to chociaz wycinał rozwlekłe podpisy.
    >

    > Pozdrówka
    > Leszek

    Drogi Leszku i znowu ta paplanina nie związana z tematem aby tylko zabrać
    głos.
    A od Ciebie na pewno nie będę się uczył bo nie ma czego :((.

    Serdecznie pozdrawiam

    Darek

  • 22. Data: 2002-12-12 06:50:21
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > I co z tego?

    co z tego??
    bez komentarza ;))))

    > Najlepiej jak w Tajlandii - kule w tors.
    > Co tam ludzkie życie, zdrowie i wolność - nic to nie znaczy wobec odrobiny
    > proszku, czy liścia.

    Gdzieś to przeczytał?? ;)

    > Dlaczego nie? Starszemu można, a 17 letniemu młodzianowi nie?

    A czy ja napisałem że akurat 17 latkowi. Gdzieś Ty to znów przeczytał?
    Nie wiem czy akurat 17 latkowi, może do 16 roku życia, nie ja się
    ustawodawstwem
    zajmuje. A dlatego że młodego człowieka jeszcze idzie nakierować, nie jest
    w pełni dojżały psychicznie, z resocjalizacją starszych ludzi już to bywa
    gorzej.
    Tylko nie pytaj dlaczego ;)))).

    > A jeśli nie?

    No to logiczne, że miałem na myśli żeby również surowo ukarać!
    Pytanie wydaje być się retoryczne.

    > Chyba coś Ci się tu pomieszało w nazwach.

    Proponuje książkę z ekonomii ;)). A dla wyjaśnienia.

    podaż - towary bądz usługi oferowane na rynku
    popyt - zbyt na powyżej wspomniane towary i usługi

    > Ależ karalność narkotyków już dawno dała niebywałe efekty!
    > Bezprecedensową w dziejach skalę deprawacji, przestępczości, korupcji
    > i staczania się uzależnionych na totalne dno.

    Czekaj dołącze się jeszcze ;)))))))))))
    Precz z władzą, Anarchia górą...!!! ;)))))))))))))))))))))

    > Nic tylko być dalej debilem i tak trzymać!

    No właśnie, święte słowa powiedziałeś Arku ;)))

    > Arek

    Pozdrawiam

    Darek

  • 23. Data: 2002-12-12 09:57:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Drogi Leszku i znowu ta paplanina nie związana z tematem aby tylko zabrać
    > głos. A od Ciebie na pewno nie będę się uczył bo nie ma czego :((.

    W którym miejscu mozna według ciebie zwrócić uwagę na łamanie netykiety???
    Zawsze będzie to nie związane z tematem wątku.I nie namawiam cię do uczenia
    się odemnie tylko tak jak napisałem od innych.Po co "produkować" 3
    kilobajtowe posty???

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 24. Data: 2002-12-13 13:39:39
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    uczenia
    > się odemnie tylko tak jak napisałem od innych.Po co "produkować" 3

    Wiesz generalnie poglądy takich ludzi jak Ty ignoruję, ponieważ
    należysz do tych niereformowalnych, którzy kiedyś przypadkiem
    usłyszeli czyjeś poglądy i bez przemyślenia (chociaż nie każdy ma
    takie możliwości i za to nie mogę Ciebie krytykować tylko matkę naturę)
    przyjmują je jako prawdę życiową i kontynuują swą kretyńską misję w życiu
    nie zdając sobie sprawy z mówionych bzdur.

    Ale z drugiej strony nie mogę ignorować tego jeżeli ktoś mnie obraża
    i dlatego zrezygnowałem z umieszczenia Cię na KF. Co
    prawda napisałem że takim ludziom jak Ty się wybacza, ale do pewnego
    momentu,
    nie wiedziałem porostu że głupota ludzka nie zna granic.

    Wstyd mi tylko za to że jesteś Poznaniakiem!

    Pozdrawiam

    Darek

    "Nie głupcami są Ci którzy mało wiedzą,
    zdając sobie z tego sprawę,
    ale Ci którym wydaje się że dużo wiedzą,
    nie zdając sobie sprawy z własnej głupoty"

  • 25. Data: 2002-12-14 08:39:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiesz generalnie poglądy takich ludzi jak Ty ignoruję,

    I dlatego przygłupie wyprodukowałeś kolejny 3 kilobajtowy post łamiąc zasady
    obowiązujące przy pisaniu na listach dyskusyjnych??Jesteś tępym
    śmieciarzem.Ale mimo twego szczekania karawana jedzie dalej.

  • 26. Data: 2002-12-16 06:08:20
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > obowiązujące przy pisaniu na listach dyskusyjnych??Jesteś tępym
    > śmieciarzem.Ale mimo twego szczekania karawana jedzie dalej.

    Wiesz teraz to już jesteś żałosny. Weź sobie stary środki uspokajające i
    wyluzuj się!!
    Ty masz faktycznie problemy z osobowością, tu już nie trzeba być
    psychologiem,
    żeby to stwierdzić ;)))))
    Nie lubię wracać do przeszłości ale przypomni sobie (jak potrafisz
    oczywiście)
    jak to mnie nazwałeś nerwuskiem ;) po wysłaniu
    trzech identycznych postów, po czym sam wysłałeś dwa identyczne ;)))))).
    Zastanów się nad swoją postawom i radzę zrobić testy na IQ, pewnie
    to Ci otworzy oczy. Choć nie, pewnie też je głupcy wykonują ;))))).

    Serdecznie pozdrawiam

    Darek

  • 27. Data: 2002-12-16 10:01:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiesz teraz to już jesteś żałosny. Weź sobie stary środki uspokajające i
    > wyluzuj się!!

    Dwa dni nad tym myślałeś???I mi mówisz o środkach uspokajających
    śmieciarzu??

  • 28. Data: 2002-12-16 12:27:13
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dwa dni nad tym myślałeś???I mi mówisz o środkach uspokajających
> [...]

    Widzę że znowuż tryskasz swą inteligencją i polotem w dobieraniu słów
    ;))))))

    Pozdrawiam

    Darek

    P.S.
    I na tym poście w tym wątku koniec prywatnych wycieczek.

  • 29. Data: 2002-12-16 22:44:50
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zastanów się nad swoją postawom i radzę zrobić testy na IQ, pewnie
    > to Ci otworzy oczy. Choć nie, pewnie też je głupcy wykonują ;))))).

    Głupcy producentami oczu?

  • 30. Data: 2002-12-17 08:31:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Głupcy producentami oczu?

    Nie wiedziałeś?? Dareczek je robi z kisielu;))