  • 1. Data: 2002-12-11 08:48:59
    Temat: czy komornik przejmie mieszkanie zapisane na dziecko?
    Od: owca <a...@t...pl>

    Firma mojego znajomego upadla, ma spore dlugi na faktury. mieszkanie jest
    zapisane na niego i jego zone, niedlugo (dokladnie nie wiadomo kiedy, ale
    mozna sie spodziewac, ze niedlugo) zajmie je komornik. czy jezeli w tym
    momencie przepisze je na ktores z dzieci, nie zostanie to uznane za probe
    oszukania i przejete mimo wszystko? czy jest jakas szansa unikniecia
    przejecia (jego zona i czworka dzieci laduja na bruku).
    dzieki

    owca

  • 2. Data: 2002-12-11 09:54:43
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik owca <a...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...110.122.80..
    .
    > mozna sie spodziewac, ze niedlugo) zajmie je komornik. czy jezeli w tym
    > momencie przepisze je na ktores z dzieci, nie zostanie to uznane za probe
    > oszukania i przejete mimo wszystko?

    tak

    czy jest jakas szansa unikniecia

    nie ma ...

    > przejecia (jego zona i czworka dzieci laduja na bruku).
    > dzieki

    do końca marca nie ma takiej możliwości /okres ochronny/ a ponadto szykuje
    sie nowelizacja w tych sprawach ...

    Sandra