  • 1. Data: 2002-12-11 09:47:05
    Temat: Ustawa o dostępie do mediów - jaka to i gdzie?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktos zorientowany w temacie moglby mi podpowiedziec jaka jest wlasciwa,
    pelna nazwa ustawy o zagwarantowaniu dostepu do mediow np. przez
    spoldzielnie dla swoich mieszkancow.
    Wiem ze znalezc to moglbym na www.sejm.gov.pl w ich bazie aktow prawnych,
    ale nie znajac nazwy ani zadnych dat zwiazanych z ta ustawa (a moze
    rozporzadzeniem) nie moge tego tam zlokalizowac.
    Dzieki z gory za pomoc.

  • 2. Data: 2002-12-11 11:04:49
    Temat: Re: Ustawa o dostępie do mediów - jaka to i gdzie?
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl>

    Na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 lipca 2000r Prawa
    telekomunikacyjnego (dz. U nr 73 z dn. 06.09.2000 poz 852 z późniejszymi
    zmianami) każda osoba posiadająca tytuł prawny do korzystania z
    nieruchomości lub jej części może korzystać z usług telekomunikacyjnych
    świadczonych użytkownikom przez operatorów publicznych.
    Chyba o tą właśnie ustawę ci chodzi... o gwarancji dostepu nic nie wiem.
    pozdr.

  • 3. Data: 2002-12-11 12:08:48
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 lipca 2000r Prawa
    > telekomunikacyjnego (dz. U nr 73 z dn. 06.09.2000 poz 852 z późniejszymi
    > zmianami)
    [ciach]

    > Chyba o tą właśnie ustawę ci chodzi... o gwarancji dostepu nic nie wiem.

    Dzieki wielkie. Bardzo mi sie przydala ta ustawa.
    Mowa w niej jest jednak o operatorach publicznych. A jesli prywatna firma
    chce u mnie w bloku zalozyc siec komputerowa z dostepem do internetu, to czy
    spoldzielnia (administracja) moze miec jakies umotywowane powody zeby nie
    zezwolic tej firmie na taka instalacje? Firma dziala jak najbardziej w
    zgodzie z przepisami i moze prowadzic dzialalnosc w zakresie telekomunikacji
    w sieci publicznej w zakresie nie podlegajacym specjalnym zezwoleniom czy
    koncesjom. Wiesz cos na ten temat?
    Dzieki za pomoc.

  • 4. Data: 2002-12-11 12:25:30
    Od: "Katarzyna Sokół" <k...@w...pl>

    Zarząd Wspólnoty ani Spóldzielnie mieszkaniowe nie mogą ci zabronić
    podpisania indywidualnej umowy z jakimkolwiek operatorem..Natomiast musisz
    się liczyć z tym iż firma która ma zamiar zainstalować ci internet musi
    zrobić pewne "nakucia" w ścianie na częściach wspólnych.
    W takim przypadku musisz wystosować pismo do swojego administartora
    (nieruchomości) z prosbą o zgodę na wejście i zrobienie jakiś "robót"
    właśnie na tych częściach (np. na klatce schodowej)
    Zgodę najlepiej mieć na piśmie....
    pozdr.