  • 1. Data: 2002-12-11 10:57:22
    Temat: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy ktoś miał sprawę za posiadanie marihuany?Ja mam w przyszłym tygodniu-po
    prawie dwóch latach przyszło zawiadomienie.Przy sobie miałem pół grama-a
    musiałem siedzieć na komisariacie 24 godz.Mam 32 lata, jestem kierownikiem w
    szweckiej firmie i nigdy nie byłem karany-to skandal.Co mi grozi tak naprawdę?
    Czekam na odpowiedź.Dzięki

  • 2. Data: 2002-12-11 11:26:29
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Izi" <m...@n...zp.pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktoś miał sprawę za posiadanie marihuany?Ja mam w przyszłym
    > tygodniu-po prawie dwóch latach przyszło zawiadomienie.Przy sobie
    > miałem pół grama-a musiałem siedzieć na komisariacie 24 godz.
    A jaki jest przelicznik ilosc gramow/czas zatrzymania? Moze odwolaj sie, ze
    Ci naliczyli za duzo?

    >Mam 32
    > lata, jestem kierownikiem w szweckiej firmie i nigdy nie byłem
    > karany-to skandal
    Ze tak krotko siedziales w areszcie, czy ze dopiero po dwoch latach Cie
    posadza za narkotyki, bo nie wylapalem z kontekstu?
    Michal Zimnicki

  • 3. Data: 2002-12-11 11:54:25
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > musiałem siedzieć na komisariacie 24 godz.Mam 32 lata, jestem kierownikiem
    > szweckiej firmie i nigdy nie byłem karany-to skandal.Co mi grozi tak

    Do lat trzech, w przypadku małej ilości do jednego roku albo grzywna.

    A na marginesie mówiąc, nie rozumiem słowa skandal? Do kogo masz
    żal, że policja Cię złapała?
    A to czy jesteś kierownikiem i ile masz lat to nie ma tu znaczenia.
    Rozumiem każdemu może się zdarzyć, ale popełniłeś przestępstwo, musisz
    ponieść karę.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 4. Data: 2002-12-11 12:01:29
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    'Twas brillig, when d...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > A to czy jesteś kierownikiem i ile masz lat to nie ma tu znaczenia.
    > Rozumiem każdemu może się zdarzyć, ale popełniłeś przestępstwo, musisz

    Abstrahując od przypadku "kierownika w szweckiej firmie", MSZ posiadanie
    niewielkiej ilości tzw. "miękkich" narkotyków na własny użytek powinno być
    dozwolone (Uprzedzając ew. pytania: próbowałem trawki, ostatni raz jakieś 7
    lat temu)

    Pozdrawiam,
    Kiełpiś

    --
    Był czas mrutszławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, a.k.a. "Kiełpiś"

  • 5. Data: 2002-12-11 12:12:47
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje - to skandal ze w tym wieku jeszcze nie byles karany.
    > Czlowiek musi przejsc w zyciu przez wszystko.
    > Napisz moze do Brukseli ze dopiero teraz Cie karaja a nie jak miales np.
    18
    > lat.
    >
    > Pozdrawiam
    > Albercik

    własnie..

    A poza tym, czy teraz, w wieku 32 lat, jak Ci powiem, ze jestes nadetym
    bufonem to tez skandal??? :-))

    szweCkiej?? gratulacje! :-PPP

    Paweł,

  • 6. Data: 2002-12-11 12:12:52
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <5...@n...onet.pl>, a...@p...onet.pl
    wrote:
> [...]
    > szweckiej firmie i nigdy nie byłem karany-to skandal.Co mi grozi tak naprawdę?

    Ja tez nigdy nie bylem karany i wcale nie uwazam tego za skandal, ale
    pewnie dlatego ze nie jestem kierownikiem w "szweckiej" firmie.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2002-12-11 12:24:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    wrote:

    > Ja tez nigdy nie bylem karany i wcale nie uwazam tego za skandal, ale
    > pewnie dlatego ze nie jestem kierownikiem w "szweckiej" firmie.

    No widzisz... nie jesteś bo sie ortografii wyuczyłeś za młodu. :-))

    I było się tyle uczyć, drogę do kariery w "szweckich" firmach sobie zamykać?
    Nie masz kwalifikacji do bycia "menagerem", oj nie...

    Maddy ;-)

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2002-12-11 12:26:16
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:at79i2$60s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    > A mizgłe do cna borogłątwy Odpowiadając prywatnie,
    > I zdomne świszczury zgrzypły. usuń: USUNTO z adresu

    Z jednej strony uważam że posiadanie na własny użytek powinno w ogóle być
    dozwolone,
    w końcu to niby Twój wybór. Ja też próbowałem trawki ale jako 17 latek
    ciekawy
    życia a nie dorosły człowiek (zresztą nie jestem dumny z tego i to była
    głupota).
    Ale prawda jest taka że sprzedający egzystują dzięki kupujący, dlatego
    właśnie popieram
    zakaz posiadania narkotyków nawet na własny użytek i surowe kary, co prawda
    nie do
    młodocianych bo nie można przekreślać życia młodemu człowiekowi za głupi
    wybryk,
    jeżeli była to jednorazowa sprawa. Prawo rynku bez popytu nie ma podaży i to
    też
    skuteczna metoda walki z narkomanią. Pewnie to nie rozwiąże problemu, bo
    trudno
    upilnować miliony obywateli, ale jeżeli da jakiekolwiek efekty to warto.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 9. Data: 2002-12-11 13:12:13
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

  • 10. Data: 2002-12-11 15:04:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    <ciah>
    Mógłbyś wreszcie (wzorując się na innych ) nauczyć się ciąć posty.Jeśli nie
    (bo np.jesteś uparty) to chociaz wycinał rozwlekłe podpisy.

    Pozdrówka
    Leszek