    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa śmierci Roberta Przybylskiego
    Date: Sun, 30 Dec 2018 21:52:01 +0100

    W dniu 30.12.2018 o 21:35, J.F. pisze:

    > No bo nie minelo 4 miesiecy, to widac smierc byla spowodowana jakims
    > wczesniejszym zdarzeniem, na wiele dni przed aresztowaniem :-)

    Ciekawe jak prokurtor powiąże sprawę gostka od BMW i dwóch trupów. Tyle
    wątpliwości... Chyba się nie da, trza będzie gostka puścić bez zarzutów.

    > No ale widzisz:
    > -nie chcial zabic,
    > -a tak w ogole to bil w dobrej wierze, tylko sie pomylil.

    Wuj mnie to obchodzi. Tak jak pisałem - koleś załużył na 15 dostanie
    pewnie 10, jakby dostał dożywocie też mi go nie będzie żal. Ale
    ciekawostką jest to, że to co napisałeś powyżej również zaskakująco
    pasuje do sprawy Stachowiaka. Z tym, że tam w ogole nie udało się
    powiązać pobicia, tortur i duszenia ze śmiercią ofiary...

    > P.S.Brylewski czy Przybylski ?

    Jak go znałem jako Brylewskiego, mój błąd.

    Shrek