  • 11. Data: 2008-05-31 20:14:07
    Temat: Re: Sprawa serwisu napisy.org
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 31 Maj, 19:58, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > A co złego jest w posiadaniu jakichkolwiek filmów, wykluczając
    > pornografię dziecięcą i pochodne?
    >
    > M.

    I kolejny flame na 100 postow. Geeee nie wiem. Moze kodeks karny?

  • 12. Data: 2008-05-31 21:02:52
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > I kolejny flame na 100 postow. Geeee nie wiem. Moze kodeks karny?

    Więc problem w tym, że *NIC*. Ani KK, ani kodeks wykroczeń ani nawet
    ustawa o ochronie przyrody. Posiadanie materiału chronionego prawem
    autorskim (ale nie programów komputerowych) do własnych celów jest jak
    najbardziej zgodne z prawem. Ich ściągnięcie z Internetu również.

    M.

  • 13. Data: 2008-06-01 07:39:00
    Od: Any User <u...@a...pl>

    (...)

    > E, niekoniecznie. Wystarczy mi zlikwidowanie hipokryzji związanej ze
    > ściganiem z PA i KK ws. piracenia* programów.
    >
    > Jeśli pokarzesz mi pierwiosnek zwiastujący zmiany i skazany choć jeden
    > policjant, że o prokuratorkach czy sędziach-hipokrytach nie wspomnę.
    > Jeśli spróbujesz mi wmówić, że widocznie nie popełniają takich
    > przestępst to Cię będę musiał wyśmiać. Bo znaczyłoby, że nawet sędziowie
    > popełniają udowodnioną korupcję i fałszerstwa a nie popełniają takich
    > małogroźnych przestępstw jak piractwo* programów. To byłby istotny
    > ewenement.

    Ty chyba mało wiesz o życiu. Widzisz, policjanci czasem również mordują
    swoje rodziny, a sędziowie dopuszczają się korupcji. Czy to oznacza, że
    dla równości wobec prawa mamy znieść paragrafy o morderstwie, czy
    czymkolwiek innym?

    Osób związanych z egzekwowaniem prawa nie hoduje się w jakiś specjalny
    sposób, ale po prostu są zatrudniane na normalną umowę o pracę spośród
    przekroju społeczeństwa - trudno w tej sytuacji oczekiwać, aby robili
    cokolwiek innego, niż jego ogół.

    > *) używam słowa 'piracenie' dla uproszczenia oznaczenia szeregu
    > przestępst z PA i KK związanych z ochroną własności intelektualnej

    Przede wszystkim, to mam wrażenie, że postrzegasz *kradzież* jako coś
    względnie niegroźnego. Taki niestety mamy spadek po poprzednim ustroju,
    w postaci ludzi o takich poglądach...

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 14. Data: 2008-06-01 07:52:29
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 01 Jun 2008 09:39:00 +0200, Any User napisał(a):

    > Przede wszystkim, to mam wrażenie, że postrzegasz *kradzież* jako coś
    > względnie niegroźnego. Taki niestety mamy spadek po poprzednim ustroju,
    > w postaci ludzi o takich poglądach...

    Tyle, że przestępstwa związane z IP nijak się nie mają do przestępstwa
    kradzieży. No chyba że do kradzieży chrustu z lasu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 15. Data: 2008-06-01 08:21:17
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Tyle, że przestępstwa związane z IP nijak się nie mają do przestępstwa
    > kradzieży. No chyba że do kradzieży chrustu z lasu.

    O, właśnie. Tutaj jeszcze lepszy przykład takich poglądów.

    A nawet ten chrust:
    a) ktoś się bezpodstawnie wzbogacił, co już samo w sobie jest naganne
    b) za wywóz drewna z lasu się płaci - ta kasa idzie później na sadzenie
    nowych drzew

  • 16. Data: 2008-06-01 08:35:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Any User napisał(a):

> [...]

    > a) ktoś się bezpodstawnie wzbogacił, co już samo w sobie jest naganne
    > b) za wywóz drewna z lasu się płaci - ta kasa idzie później na sadzenie

    Nie zatrybiłeś, że chodziło o adres do lasu a nie o chrust? ;P

    j.

  • 17. Data: 2008-06-01 14:50:09
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Any User pisze:
> [...]
    > swoje rodziny, a sędziowie dopuszczają się korupcji. Czy to oznacza, że
    > dla równości wobec prawa mamy znieść paragrafy o morderstwie, czy

    Widzę, że niektórzy są zaimpregnowani na hipokryzję i jej nie dostrzegają.

    Czy ci przytoczeni policjanci mordują w takiej samej skali jak piracą
    programy? I morderstwa są na równi wykorzystywane do zbierania haków na
    sąsiada, kontrahenta, osobistego wroga czy inną osobę na którą nie ma
    nic a którą przydałoby się przycisnąć?

    > Osób związanych z egzekwowaniem prawa nie hoduje się w jakiś specjalny
    > sposób

    To fakt, sędziów szkoli się niczym kowali. Choć powinna to być władza
    składająca się z elity to się ją najzwyklej szkoli. Albo można użyć
    nawet określenia hoduje.

    Anglosasi mają zdecydowanie skuteczniejszy system doboru sędziów, może
    jedynie prócz demokratycznych wyborów, które służą służy populizmowi. Za
    to sędzia musi sobą reprezentować coś więcej niż przejście nauk. Obecnie
    polski sędzia może być zerem moralnym bez dorobku życiowego i prawnego.
    I bardzo często tak bywa.

    Nad policjantami i prokuratorami jest kontrola, więc pomijam. No może
    prócz cudaków z krajówki, wśród których jest wielu, którzy za swoją
    wcześniejszą dyspozycyjność teraz mogą mieć wszystko w nosie i najwyżej
    grozi im "zesłanie".

    > ale po prostu są zatrudniane na normalną umowę o pracę spośród
    > przekroju społeczeństwa - trudno w tej sytuacji oczekiwać, aby robili
    > cokolwiek innego, niż jego ogół.

    Pozwolisz, że tę gładką wymówkę powieszę sobie na ścianie? Od razu Ci
    lżej i sumienie czystsze?

    Otóż jest to zwykłą hipokryzją. Dla sądu to, że "wszyscy tak robią" nie
    jest żadną okolicznością łagodzącą, więc czemu tak gładko wytłumaczyłeś
    policjantów, prokuratorów i sędziów?

    > Przede wszystkim, to mam wrażenie, że postrzegasz *kradzież* jako coś
    > względnie niegroźnego. Taki niestety mamy spadek po poprzednim ustroju,
    > w postaci ludzi o takich poglądach...

    Zaś ja mam wrażenie, że chcesz dopiąć jakąś łatkę i przy tym postrzegasz
    hipokryzję i de facto nierówność wobec prawa jako rzecz normalną. To
    także jest spadkiem po poprzednim ustroju.

    Jeśli muszę być tym, który jako jeden z nielicznych porusza kwestie
    zamiatane pod dywan, to będę.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 18. Data: 2008-06-01 14:57:43
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Czy ci przytoczeni policjanci mordują w takiej samej skali jak piracą
    > programy?

    Kurwa no, i to ma być argument?

    > I morderstwa są na równi wykorzystywane do zbierania haków na
    > sąsiada, kontrahenta, osobistego wroga czy inną osobę na którą nie ma
    > nic a którą przydałoby się przycisnąć?

    A może to ma być argument?

    Człowieku, Ty chcesz zalegalizować jedną patologię tylko dlatego, że (na
    razie) próby jej zwalczania zahaczają o inną patologię!?

    Jeśli metody zwalczania patologii nie działają, albo wywołują efekty
    uboczne, to należy te metody zmieniać i zaostrzać standardy, a nie
    legalizować patologię w imię mniejszego zła.

    > Nad policjantami i prokuratorami jest kontrola, więc pomijam. No może

    Zaczynasz przeczyć sam sobie.

    > Otóż jest to zwykłą hipokryzją. Dla sądu to, że "wszyscy tak robią" nie
    > jest żadną okolicznością łagodzącą, więc czemu tak gładko wytłumaczyłeś
    > policjantów, prokuratorów i sędziów?

    Absolutnie nie usprawiedliwiam w ten sposób przestępstwa lub
    przestępców. Po prostu zauważyłem fakt - natomiast nie zmienia on tego,
    że to wszystko są przestępcy, których należy karać, zamykać w pierdlu, a
    jeśli nie pomoże, to (to już moje zdanie) karać śmiercią.

  • 19. Data: 2008-06-01 15:27:36
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Any User pisze:
    > Kurwa no, i to ma być argument?

    :)
    Rozwijaj słownictwo, robaczku.

    > A może to ma być argument?

    Metody są większą patologią od ściganej patologii. Przestępcy ścigają
    przestępców w imię pięknych idei.

    > Człowieku, Ty chcesz zalegalizować jedną patologię tylko dlatego, że (na
    > razie) próby jej zwalczania zahaczają o inną patologię!?

    Ponownie próbujesz przypisać coś, co sam wymyśliłeś. Nieładnie to
    wygląda w dyskusji.

    Otóż de facto nierówność wobec prawa jest z pewnością patologią, co sam
    przyznałeś. Za tomoratorium na ściganie z pa i kk, gdyby było, jest po
    prostu stanem prawnym. Taki jaki był m.in. do 1994 r. i jest obecnie w
    Polsce w zakresie wielu innych czynów, które np. w USA są spenalizowane.

    > Jeśli metody zwalczania patologii nie działają, albo wywołują efekty
    > uboczne, to należy te metody zmieniać i zaostrzać standardy

    Jest to pogląd totalitarystyczny, czekistowski. Równie dobrze może cel
    był źle obrany, rzekoma patologia nie jest nią albo metody są bardziej
    patologiczne od zwalczanej patologii.

    Bolszewicy wprowadzali niegdyś pokój za pomocą wojny i równość społeczną
    za pomocą plutonów egzekucyjnych.

    > a nie
    > legalizować patologię w imię mniejszego zła.

    jw. wspomniałem, zdarza się, że metody są bardziej patologiczne od
    zwalczanej patologii.

    > że to wszystko są przestępcy, których należy karać, zamykać w pierdlu
    > jeśli nie pomoże, to (to już moje zdanie) karać śmiercią.

    Tak jest, burżuazyjną zarazę należy wyplenić a w dyskusji bronić status
    quo do ostatniej kropli krwi. :D

    Wiem, że hipokrytę boli wytknięcie jego cech, ale ktoś to musi zrobić,
    robaczku.

  • 20. Data: 2008-06-01 19:15:47
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 31 May 2008 23:02:52 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > autorskim (ale nie programów komputerowych) do własnych celów jest jak
    > najbardziej zgodne z prawem. Ich ściągnięcie z Internetu również.

    Niestety...

    Pozdrawiam,
    Henry