  • Data: 2018-04-30 01:41:06
    Temat: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-04-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Chyba, ze szpital by oponowal przeciw wypisaniu - "dla dobra pacjenta"
    > jak najbardziej moglby, ale w sytuacji, gdy chca go zabic - kuriazalne
    > by to bylo.

    Czego brakuje w tej całej dziwnej sprawie to jakiegokolwiek
    uprawdopodobnienia tezy, że ten chłopczyk cierpiał, lub przynajmniej
    mógł cierpieć. Fizyczny ból powinien dać się chyba wykryć? Emocjonalny,
    nie wiem, ale jednoczesnie twierdzono, ze choroba zniszczyła już 70%
    mózgu. Nie kumam sytuacji.

    --
    Marcin